World of Subway

Nedávno jsem zde uveřejnil info ohledně připravovaného free simulátoru s názvem MetroSIM. Bohužel jeho stránka je neaktivní a kdo ví zda ji autor znovu registruje. Na projektu se pracuje už hodně dlouho a nevypadá to vůbec, že by měl být někdy dokončen. Malou záplatou nám ovšem může být simulátor z dílny TML Studios. Že Vám to jméno něco říká ? Ano, jedná se o tvůrce prvního dobře vypadajícího podzemí Berlína pro MSTS (Berlin Subway) a později i jejich tramvajové tratě Linie 51. Autoři se rozhodli, že vypracují samostatně fungující simulátor(už tedy nepůjde o addon) a celý ho nasměřují zejména do podzemních lokací. Projekt nese název World of Subway. První tratí, která bude k mání již ve třetím čtvrtletí tohoto roku, by měla být New York PATH o délce 50km. První i druhou várku screenů najdete přímo na homepage projektu. I když celý projekt nebude zdarma určitě vypadá hodně lákavě. Stačí si vzpomenout jakou simulaci dodalo TML v jejich Berlin Subway (nutnost opravy souprav, myčka, apod...). Já osobbě už se na tuhle sérii těším.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [4]

pampaliny | 9. června 2008 | 16:08 |

Pochybuju o tom, ze bude editor. Tohle jen navazuje na Berlin Subway s tim, ze ke sve funkcnosti uz hra nebude vyzadovat zadny dalsi simulator. Tvurci budou ve tvorbe pokracovat. Ozvalo se jim uz hodne statu i mest, ktere by chteli mit svou trat takhle ztvarnenou. Jinak HW naroku bych se nebal, staci se podivat na screeny jak vypadal Berlin Subway pro MSTS a me behal v pohode na maximalni detaily na uplne 233Mhz sunce. Tusim ze TML-Studio vi jak spravne optimalizovat.
A fyzika... pokud jste hrali Berlin Subway tak uz zde byla urcita realna fyzika a na pomery MSTS hodne vydarena. Opotrebeni motoru, opotrebeni brzd (souprava pak hure brzdila, horko tezko se potom dostavala na maximalni rychlost apod...)

CybGate | 9. června 2008 | 15:45 |

Screeny jsou moc hezké, tunely jako z DOOM3. :)
Fakt bych to chtěl vidět v pohybu a hlavně na čem to běží. Ta hra se světlem je úplně fantastická, všimněte si detailů lamp a házení stínů od krytky. Tohle je engine podle mýho gusta, tahle nějak jsem doufal, že bude vypadat RS. :/ RS vypadá dle posledních zpráv jako pohřbený komerčním tlakem, co nejvíc z toho vyždímáme dokud to půjde. Jo za tohle se dají utratit nějaké penízky, snad i fyzika bude OK.

Pernik | 9. června 2008 | 10:29 |

Vypadá to pěkně. Otázkou je, jaké to bude mít HW nároky. Metro mě vůbec nebere, ale pokud to bude mít svůj editor, tak bych se nedivil, kdyby začaly vznikat vozidla a tratě mimo metro.

Leonell | 4. června 2008 | 09:35 |

Pampik: New York Path, nikoliv New Your Path jak máš v článku.