Rail Simulator USA Trailer

Kuju vypustilo do světa trailer pro americkou verzi Rail Simulátoru, která by se měla na pultech obchodů ukázat už v těchto dnech. Trailer vypadá povedeně, ale můžete si z něj povšimnout, že si sebou i tato verze nese nějaké ty bugy. Například záběr na nádraží, kde se to hemží pasažéry, kteří i přes zavřené dveře nastoupí. Krom toho evropská a americká verze spolu zatím nejsou kompatibilní, stane se tak až po prvním patchy na kterém Kuju usilovně pracuje. Obě verze zatím potřebují rozdílný DevTools pack.

download - [t_railsimulator.wmv] [17.4 MB]

Staženo: 888x

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [12]

CybGate | 17. ledna 2008 | 09:17 |

TRS06 a TRS04 jsou prakticky identické až na pár vylepšení. Scripty jsem myslel spíš jako vylepšení ovládání lokomotiv, tramvají nebo třeba nastavitelné přejezdy, a AŽD to scriptoval StelerP... Mapy a scénáře, na to je tak trochu expert RadekK.

leonell | 16. ledna 2008 | 11:01 |

Cybgate: prozraď mi prosím následující: mám v TRS2006 mapu Test a hru Test (jednoduché dvě stanice a jeden vlak). Předpokládejme že si udělám platný .GS skript a přeložím jej. Jak je integruji jako další scénář k té mapě? Nebo propojím s tou hrou? Na internetu jsou návody pro TRS2004 a "pravidla" toho moc neumí...

pampaliny | 16. ledna 2008 | 09:37 |

to CybGate: staci jen z original exe udelat zalohu a az vyjde patch tak jej obnovit ze zalohy, aplikovat patch a cekat jestli v opravnem patchy zrusi nutnost mit dvd v mechanice :)

CybGate | 15. ledna 2008 | 19:40 |

Problém je, že nějaký zásah do hry nebo prostředí může v budoucnu způsobit problém s instalací patche. Dost často to pak nejde, když si hru "cracknu", viz dev tools. :/ TRSko nic takového nemá a celkem se prodává. Model s registrací přes web pomocí on-line spojení se hrou je lepší, než takové blbosti na lokále. Auran to má podle mýho líp vymyšlený, chceš stahovat a publikovat na jejich serveru? Chceš své KUID, kup si kopii, zaregistruj a hrej. :)

pampaliny | 15. ledna 2008 | 17:32 |

CybGate: v RS taky sviti lokomotivy akorat nema to vliv na hru :) Jinak pritomnost DVD pro hru v mechanice se da zrusit, akorat pro editory se musi pro DVD sahnout. Jinak prouzky v menu sem nemel jeste ani jednou, zobrazovani funguje dobre akorat u me zase dochazi obcas k zamrznuti obrazu ale staci jen prepnout do windows a zpatky a uz to funguje jak ma :)

CybGate | 15. ledna 2008 | 15:43 |

TO Leonell: Grafika, je věc vkusu, nevím obojí má něco do sebe. Záleží jaké objekty se použijí a zda to dotyčný umí komponovat. Reálnost, je to jen simulace, ale v TRSku svítí lokomotivy... :) S TRSkem toho umím zatím mnohem víc než s RS a taky, RS mě neskutečně štve s nutností mít DVD v mechanice!!! Tento nesmysl by měl jít jako první pryč. Tohle je odporné... Dále RS používá jiný globální zaměřovací systém než TRSko, v TRSku se dají použít data z GPS (mapy.seznam.cz), minuty se musí přepočítat na desetiny, v RS se to musí přepočitávat mnohe víc nebo co, podrobně jsem to nezkoumal, jsou tam nějaké regiony... :/ Je to hlavně o zvyku a zažití ovládání. RS by chtělo service pack jako sůl. Občas mi i zobrazuje nesmysly - proužky v menu, to jiná hra nedělá, ale zase můžu říct, že mám pasažéry vždy... :)

leonell | 15. ledna 2008 | 12:45 |

CybGate: abych se přiznal, tak jsem včera nainstaloval znovu TRS2006 abych to porovnal z hlediska reality.
Modely v TRS2006 se chovají "reálně", mají reálné brzdy a brzdí tak jak mají, rozjíždějí se jak mají, obsahují pískování, na provoz má vliv váha vlaku, sklony, jde nastavit tah na spřáhle, rychlost najetí na soupravu atd.
Z mého úhlu pohledu se to chová stejně jako souprava v RS (tedy reálně).
V rozporu s tím spousta lidí trvá na tom že to je čistě simulátor modelové železnice - viz Trainz fórum. Já se v tom nevyznám, co to teda je.
Graficky to je horší než RS ale k tomu si chci udělat ještě srovnávací pokus.

CybGate | 15. ledna 2008 | 09:29 |

TO: Leonell, no právě, když nemám kapacity, tak pokračuji na vývoji stejného SW pomocí update, US verze by ho obsahovala automaticky... Nevím, ale takhle mi to nepřijde optimální, leda naserou lidi. V čem dál? Zatím zůstávám u TRS06, TC má problém se spolehnutím se na built-in objekty. A RS? Nechám to ještě chvíli usazovat... Objekty nebude problém přenášet, i když v RS je to komplikovanější a na více kroků. TRS06 je v tomhle jednodušší a umíme (ČsTT) i scriptování jedna báseň. :)

pampaliny | 15. ledna 2008 | 07:28 |

Forestman: o tom, že bude US verze obsahovat německou trať sem někdy v listopadu informoval. Obsahuje taktéž pouze 4 tratě, neobsahuje jednu UK trať takže je na tom obsahově úplně stejně.

Forestman | 14. ledna 2008 | 21:59 |

Podle tohoto traileru by měla i US verze obsahovat německou trať, v tom případě by ale opravdu měli zpřístupnit US trať majitelům EU verze, jinak jsme znevýhodněni a koupili jsme si za stejnou cenu produkt oproti Americe obsahově ochuzený. Jestli to neudělají, tak je potrestám.. :)

leonell | 14. ledna 2008 | 19:41 |

Tak mi řekni co dál?
Jezdit v MSTS které je morálně mrtvé a s vlastním engine nikdo nic neudělá?
Doufat, že Auran místo přelakovávání TRS2006 na Trainz Classic přijde s novým grafickým enginem (ono jim nic jiného stejně nezbyde)?
Nebo chodit 3x denně do kostela modlit se za MSTS2?
Mimochodem - když už jsme u toho MSTS2 a jejich geniálního nápadu celosvětové železnice - včera jsem si udělal vlastní scénář v RS na Hagen - Siegen a jak jsem koukal když mi na výstraze systém INDUSI zastavil soupravu protože jsem nejel 40.
Nejsem z praxe ale pokud vím tak u nás je to jen signál upravit rychlost tak abych zastavil před dalším návěstidlem ukazujícím STUJ. Jakpak toto asi vyřeší Microsoft když existují desítky, možná víc zabezpečovacích systémů a leckdy i více v jedné zemi? Že by nějaké Microsoft Obecné Zabezpečovací Zařízení?
K tomu RS - oni udělali to nejjednodušší co mohli. Po otestování hry uživateli v Evropě (a myslet si o té EU verzi můžeme leccos) ji zmrazili, shromaždili bugy a pokračovali v klidu ve vývoji americké verze - proto ta nekompatibilita. Nyní doufejme, že v Americe bude hra o třídu výš než v Evropě, Kuju si oddechne, udělá zpětný patch do EU verze nebo tady upgraduje na americkou verzi se zachováním tratí (což by bylo ideální).
Zřejmě neměli kapacity či odvahu opravovat souběžně evropskou verzi. Pravda je že některé chyby jsou zarážející - to snad ani nemohli projet. aby na ně nenarazili.
To jsem se zase rozepsal :-)

CybGate | 14. ledna 2008 | 17:30 |

Nepřipadá vám to zběsilé? Jsou ti programátoři normální? Dvě verze, dva DevTools... Schíza jako hrom. No nevím, zda do tohohle investovat čas. ;)