Když nevíme jak, tak to odeberem

Tímhle nadpisem by se tak nějak dala charakterizovat práce od DTG. Dostalo mě nedávné vyjádření ke stále problematickému ukládání v TSW (Save). Respektive ono není problém si ve hře pozici uložit, ale problém nastane, když si uloženou pozici znovu nahrajete pro pokračování rozehrané jízdy - ve většině případů se všechno rozbije. DTG tedy přišlo s naprosto geniálním řešením pro TSW 3 (ostatně tohle řešení představili i při přechodu z TSW 2020 na TSW 2, kdy z tratě SPG prostě odebraly funkční přejezdy, protože na jiných tratí jim nefungovaly). Oprava režimu ukládání tedy spočívá v odebrání této možnosti :) Jak snadné... a TSW 4 nebo core update příští rok nám potom představí novou featuru ukládání rozehrané hry :)

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [3]

Mašinfíra | 13. srpna 2022 | 16:59 |

To Kuba - Jak už jsem psal jinde, tak krásnou ukázkou možností UE4 je Train Life, zatím je jen v předběžném přístupu, ale na Youtube už je i dost videí. A letí to jak blázen(fps) narozdíl od TSW kde spoustu výkonu žere ten jejich slavný simugraph, jak mi vysvetlil Pampaliny.

pampaliny | 12. srpna 2022 | 14:27 |

to Kuba: já myslím, že Unity je velmi kvalitní engine a pokud z daného enginu dokáží vývojáři dostat maximum tak to vždy stojí za to a jé potom jedno zda je to Unreal Engine, Unity nebo nějaký jiný. Stačí se podívat jak vypadají některé dobře udělané hry na Unreal Engine a pak to porovnat s TSW. Jsou zde náročnější hry tvořené v UE4 a FPS mají lepší jak TSW, vizuální a grafickou stránku taktéž.

Kuba | 12. srpna 2022 | 11:21 |

Tohle už je opravdu ostuda a lenost vývojářů. To dělají jen single a ne mulťák. Na FB stránce plnou fanatiků už mi ani nezveřejní konstruktivní kritiku bez jediné urážky. Velice se mi libí SimRail, jen ten engine hrozně limituje hru:/.