Bus Driver 1: New York

V lednu tohoto roku jsem Vás poprvé informoval o simulátoru řidiče autobusu s názvem Bus Driver 1: New York. Tehdá nebylo možné najít žádné další informace, ale teď už vím více. Tvůrcem simulátoru je, no určitě se to dalo čekat, TML Studio. Jste v šoku ? :) Do rukou dostanete autobus RTS T80-206 na lince M42 která vede z Hudson River na East River na 42nd street, jedna z nejznámější ulice v New Yorku. Autobus bude detailně vymodelován plně v 3D. K dispozici bude originální jizdní řád a spoustu dalších vzrušujících úkolů, které mají vylepšovat Vaše dovednosti. Co Vás teda ve hře čeká?
- dokonale vymodelovaná ulice v 3D přesně podle originálu
- realistická konstukce autobusu
- animované stěrače
- plně fungující 3D kabina s možností volného rozhlížení
- různé pohledy kamery
- průběžné střídání dne a nocí s realistickou změnou osvětlení
- průběžná změna počasí
- animovaná doprava, počítačem řízené autobusy, animované semafory
- možnost kdykoliv vystoupit z autobusu a procházet se
Takže to znamená stejně jako v jejich WoS, že se budete pohybovat po předem dané trase, kde budete plnit úkoly. Volnost pohybu, ukradení autobusu i s cestujícími asi nehrozí :) Jinak Bus Driver 1: New York bude jen první částí celého projektu zvaného World of Busdriver. K projektu už existuje i homepage na které toho zatím kromě screenu autobusu moc nenajdete. Jsem zvědav čeho se dočkáme příště. World of Taxidriver ? World of Shipdriver ? World of ... ?

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [8]

CybGate | 16. března 2009 | 09:44 |

to Leonell: tyhle režimy by se daly udělat Arkáda/Simulace jako modul, jenže to by ten simulátor pak stál mnohem, mnohem víc peněz a náctiletí by si ho určitě nekoupili a ani by je nebavil. ;)
Ono taky 8 a víc hodin hodin čumět na ubíhající cestu, chce hodně hardcore příznivce.

Leonell | 15. března 2009 | 21:53 |

Rozdělím to na dvě části:

Ad volný prostor a editory - SCS (mimochodem časká firma), tvůrce EuroTruckSimulatoru k tomu má blízko. Existuje tam i (bohužel neoficiální) editor, který je sice na můj vkus zbytečně komplikovaný ale zdá se že funguje. Neumí sice libovolnou oblast (pracuje s Evropou a to "zmenšenou") ale to by asi neměl být problém upravit na svět s GPS a stahovatelným výškovým profilem. Je tam mimochodem ke stažení i autobus (opět debilita - nejde přidat, jen vyměnit za standardní auto). Teoreticky si můžeš udělat i třeba tu Karosu, pokud umíš 3D modelovat.

Ad realita - tady jsem na vážkách zda udělat reálné ovládání je vůbec cílem těchto firem. Když vidím fankluby kde náctiletí soutěží, kdo pojede rychleji s naloženým kamiónem, tak si nejsem jist že realita by byla pro prodejnost přínosem (pro nezasvěcené - omezovač limituje tahač na cca 90 kmh reálné rychlosti). Podle mně by udělání skutečné Scanie s retardérem a reálnou převodovkou (OptiCruise) nedalo SCS žádnou velkou práci. Zábavnost bych honil simulací ekonomiky, rizikem mezi nedodržováním jízdní doby vs cena za přepravu atd. Ale to jsme trošku odbočili a hlavně to tady nevyřešíme.

Petr | 15. března 2009 | 15:39 |

No tak na to jsem taky zvědavý. Ale pořád mi chybí ta možnost nasednout do nějakého českého autobusu a projet si to třeba jako dálkač z města na vesnici apod... Jenom je škoda, že nikdo zatím nepřišel s pořádně otevřeným světem... Kdyby to bylo třeba na způsob podobnému GTA IV. Tam to ve městě prostě žije a je vidět, že udělat to prostě jde. Jenom by se nemohlo třeba zajíždět chodce, nebo zabít policajta za udělaný přestupek... Tomu bych pak říkal reálná simulace...:)

Leonell | 13. března 2009 | 10:12 |

Oni tim, ze maji celek jako scenu v 3DSMAX si zjednodusi praci a dosahnou lepsich efektu - jenze tento svuj stin nikdy neprekroci. Dneska je standardem delat otevrene systemy (priznejme - na polech byvaji problemy) - viz MSFS, VS, RS, TRS+addony, XPlane. Tam Ti daji vygenerovany vyskovy model (MSFS, XPlane) nebo Ti umozni si jej vygenerovat (VS, RS, TRS) a objekty, koleje, silnice, pristavy si muzes udelat sam. A tam pak letas, jezdis, plaves tak realne, jak realne si to udelas. Mozna tam neletaji jiskry od vedeni ale muzu si letat na Kolinem a nad vlastnim barakem.

CybGate | 13. března 2009 | 08:39 |

Otázkou je, zda je to vůbec možné, když je to dělané celé v 3DSMAX, ten systém musí být docela komplikovaný a editory asi nebudou nic přívětivého jako u TRSka. Tipoval bych kýbl XML a v nich se vyznají jen programátoři dané aplikace/hry... :)
Firma si také chrání své know-how - simulaci do posledního detailu.

Boldricus | 13. března 2009 | 07:52 |

upřímně, proč to neudělají otevřený jako MS svoje Flight simy a nenazvou to prostě World of Driver? Něco podobného je mým snem už velice dlouho. Realističtější Test Drive Unlimited s možností tvorby uživatelskýho obsahu, vozidla, trasy, aktivity. To by bylo něco....:-)

pampaliny | 11. března 2009 | 20:42 |

to Leonell: mozna nezajimave k vuli editoru a nemoznosti si tam cokoliv dodelat, ale jestli bude simulace verna realite tak to bude bezkonkurencni a rozhodne lepsi nez kde jaky brak (Bus Driver, Bus Simulator... atd...) kde se sice podivate po celem meste, dodelate si mapu, ale se simulatorem maji spolecny akorat tak mozna nazev produktu a tim to konci. WoS: Vol. 1 hraju do ted a porad se u toho bavim... planuju ten expansion pack ale pockam prvni na Vol.2 kde maji byt taktez mise. O tom jak bude tenhle simulator resen se zatim moc nevi, sam sem na to zvedav.

Leonell | 11. března 2009 | 18:48 |

Hezký, jako obvykle od TML Studios pro mne nezajímavé protože tam nejde udělat klasická česká autobusová linka po (město si doplňte).
Co by mne ovšem zajímalo je, jak budou řešit nemožnost projet ty ulice. Klasická XXX známá z ETS? Nebo tam bude popelářské auto napříč? :)