TS 2009 beta 2

Auran vypustil mezi testery druhou betu jejich Trainz Simulatoru 2009. Stejně jako první betu i druhou dostalo jen určité množství uživatelů. Bohužel ani po druhé betě nejsem zatím z nové verze nějak nadšen. Graficky se sice zlepšila oproti předešlým verzím TRS, ale chyby si nese stále stejné už od první verze. Tím je například sníh a déšť v tunelu, které později zvládlo okopírovat i Kuju do svého Rail Simulátoru. Možnost jezdit s elektrickou soupravou i bez zapnutého pantografu (taky hodně zajímavé) nebo přejezdy kdy auta vůbec nerespektují několika tunový kolos a klidně si přejíždějí dále. Chyb bude určitě daleko víc, ale tyhle si nese tenhle simulátor už od prvního Trainzu a je smutné, že je autoři stále neodstranily. Tak snad se ještě do finální verze vejde nějaká ta oprava. Pokud jste našli také nějaké zajímavé chyby klidně se o ně podělte. Finální verze hry by měla být k dispozici už na konci listopadu.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [8]

CybGate | 21. listopadu 2008 | 18:20 |

Mám to stejný. Morseovka... a nějaké string z prostředí.
Češtin ve hře nefunguje.
Jen ve spouštění, nastavování a v CMP.

pampaliny | 21. listopadu 2008 | 17:36 |

Ještě maly dotaz, jak Vam hra šlape když zvolíte v nastavení češtinu ? Já nevidím potom žádné české texty, místo Main Menu vidím cosi o editoru apod... místo spodních textů mám tečky jako by to auran chtěl vyjádřit morseovkou :)

pampaliny | 20. listopadu 2008 | 20:38 |

Josef72: mozna nebyly ale ted momentalne jsou alespon co se tehle bety tyce auta mi projizdely pres soupravu.

Josef72 | 20. listopadu 2008 | 20:20 |

Přejezdy nikdy nebyly problémem Trainz, nevím kde na to autor příspěvku přišel.

Josef72 | 20. listopadu 2008 | 20:17 |

Alfa textury u první "bety" se mi chovali podle toho, jestli to byl objekt s externí alfatexturou (chybné zobrazení), nebo jestli to byla textura ve formátu "TGA 32bit", kde je alfakanál již v dané textuře. Pak se takový strom "choval" téměř dobře. Takto jsou u první bety stromy tuším "tree city".

CybGate | 20. listopadu 2008 | 17:14 |

Třeba zrovna ten smeták je divnej, někde psali o vylepšené podpoře pro el. loko. Stačilo by dát koleji atribut napětí/soustavy a bylo by jako je to v MSTS a pak by loko se smetákem prostě nefungovala. :)
Stejně mi to vadí, když třeba el. loko posunuji z depa kde není trolej. Zvedne smeták a je jako pod proudem. Smeták málem urve o vrata... :(

CybGate | 20. listopadu 2008 | 17:08 |

ad. Parní provoz:
Zkoušel jsem nějakýho modrýho Mallarda z ukázkové anglické tratě (je to divný hybrid má francouzké hlášky). Pokud ta loko podporuje co má, tak funguje voda, uhlí a je celkem zábava si hrát s ovládáním a balancovat se spotřebou páry apod. Jestli tam funguje úplně všechno jako u skutečné páry to nevím, ale uhlí dochází, musí se přikládat a taky doplňovat voda, prokluz funguje, pokud se zapne, v tunelu se mi povedlo tak blbě, že mi ta loko zastavila... ;)
Ad. ostatní:
Alpha textury blbnou pořád, staré chyby tam jsou. :( Jinak je fakt, že editor má vylepšené vyhledávání, funguje celkem dobře a dá se v tom fajn vyznat. Dále vylepšena podpora pro používání bitmap na generování povrchu - šedá a bílá. Rychlost Jet na full HD rozlišení je OK. LOD funguje až překvapivě dobře. Občas ale moc aktivně. :)
Chce to nové objekty, bez alpha textur, vz. jejich dooručení. Alpha textury jen vyjímečně. Což je problém hlavně u spousty foliage, stromy, křoví apod.

icetiger | 20. listopadu 2008 | 15:41 |

1. sníh a déšť - někdo mi říkal, že by to byl prý šílený zásah, že se o to snažili už Auranovci, ale prý by 2009 byla vydaná později
2. smeták - dá se vše vyřešit - třeba skriptem ... už poláci to mají ve svých loko
3. přejezd - bych se vůbec nedivil, že je chyba v přejezdu ... protože u Pedrových a Sasulových přejezdů to nedělá a nedělalo