TS 2009 beta1

Auran plní svůj plán na 100%. Jak dříve avizoval tak teď skutečně vypustil na konci měsíce první betaverzi jejich připravovaného Trainz Simulatoru 2009. Kompletní balík o velikosti 2,6 GB si může stáhnout každý, ale jen majitelé registračních čísel si jej můžou i nainstalovat a zahrát. Pro získání registračního čísla je potřeba být zaregistrován na serveru trainzdev a planetauran. Zda se i nově registrovaným zašle registrační číslo na tuto první beta verzi není známo, ale těm kteří už registrovaní jsou Auran v průběhu posledních dvou dní tyto čísla zasílá i s download linkem. Osobně se mi zatím díky zatíženosti Auran serveru nedaří daná beta ani stáhnout, ale snad se to v průběhu dne zlepší.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [72]

pampaliny | 6. prosince 2008 | 15:29 |

xhonzax: to uz si nevyzkousis, cisla uz nefunguji, doba fungovani byla pouze mesic

xhonzax | | 6. prosince 2008 | 15:13 |

Plosím plosím poslal by mě nějakej ten email od auranu na ten TRS2009 mám všechny verze trs a chci si vyzkoušet to TRS 2009 jestli si ho mám potom koupit.

CybGate | 19. listopadu 2008 | 20:16 |

to IceTiger: samozřejmě, jak jinak.

icetiger | 19. listopadu 2008 | 19:49 |

no a odkaz je asi jiný, než je ten, co dostali uživatelé při beta1,co?

pampaliny | 19. listopadu 2008 | 19:48 |

to icetiger: me se taky nechtelo verit ale pak sem se kouknul na jedno forum ( http://www.trainzdev.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=42&func=view&id=4743&catid=2 ) a tam je TS 2009 beta 2 vlakno a k downloadu skutecne je (opet 2,43 GB)

Leonell | 19. listopadu 2008 | 18:39 |

Cybgate: oni prave v TC3 meli zasadne predelat system parnich lokomotiv a rozsirit jejich obsluhu, tak jsem myslel jestli nemas nejake postrehy. Predpokladam ze to bude i v TS2009.

icetiger | 19. listopadu 2008 | 18:30 |

co to je za blbost - Beta2? já posílal 1 bug a furt nic, jo? nechce se mi věřit, že je beta2

CybGate | 19. listopadu 2008 | 15:57 |

No nevím, já nic neposlal, na betu1... :)
Ale hned zkraje, jsem tam pár věcí napsal, tak asi proto.
Má to přes 2GB, tak leda to zkusím uploadnout. Reg. číslo psali, že je jako minule.

pampaliny | 19. listopadu 2008 | 15:50 |

CybGate: tak ted uz vim kde je asi chyba :) Dalsi email nedostali ti co neodeslali alespon jeden bug = nebyli aktivni beta testeri. Takze na Betu2 se bohuzel nepodivam.

pampaliny | 19. listopadu 2008 | 15:24 |

to CybGate: a kde roste beta 2 ? ja porad vidim beta 1 :)

CybGate | 19. listopadu 2008 | 15:16 |

K párám, reálné. Určitá simulace byla už v TRS06, tam se dal nastavit prokluz, tah na spřáhlo apod.
Voda, uhlí se dala doplňovat, v TC 1/2 to funguje podobně, v TC3 nevím, nemám.
Doporučuji zkusit v TRS06 Big Boy mašinu, a tu mapu co tam předvádí rozjezd do kopce s nákladem uhlí. Docela zábava.

V TS2009 uvidíme, má to předělané jádro z TC.

CybGate | 19. listopadu 2008 | 14:30 |

Stahuji... 33%. Pak poreferuji.

Leonell | 19. listopadu 2008 | 12:46 |

CybGate ale i ostatni znali:
Zkousel jsi parni lokomotivu po tech vylepsenich v TC? Je to nejake realne? Myslim dopousteni vody do kotle, rucni pridavani do kotle, spotreba pary atd.

CybGate | 19. listopadu 2008 | 10:38 |

A máme tu BETA2. :)

Pernik | 10. listopadu 2008 | 12:55 |

Tak ono už je to dlouho, co jsem to kutil, ale taky jsem bral čtverce okolo a to bylo jen Svitavy - Borová u Poličky :-)

Leonell | 10. listopadu 2008 | 09:19 |

Copak s tim TranzDEM to piplacka neni, ty dlazdice on udela a pokryje texturou z mapy, jenze to udela tam, kde mu das mapu. Takze pokud vezmes nejake rozumne rozliseni (oni doporucujou v GE vysku do 500m, ja pouzil 1000m) tak do boku te trati nemas onech 720m (ono to zrejme navic musi vyhovet na nejaky souradny system, ty dlazdice musi sedet proti sobe). V praxi to pak znamena, ze kdyz vezmez rekneme rovnou trat ze západu na východ, tak musis udelat snimek trati a nejmin jeden dalsi snimek (uz bez trati) severne a jeden jizne (radsi dva). Takze muj pokus z Jindrichovic pod Smrkem pres Srbskou do Horni Rasnice (krouti se to, delka trati 4.3km), ktery normalne zabere 11 "obrazku" tak s postrannimi obrazy vyroste na 3x11 ev 5x11 (ono diky tomu ze se trat krouti to bude o neco min).

Pernik | 9. listopadu 2008 | 23:08 |

leonell: Dlaždice se tuším dělaly 720 x 720, aby to sedělo se čtverci v TRS. Byla to dobrá piplačka.

leonell | 8. listopadu 2008 | 11:35 |

Včera jsem zkoušel dvě stanice a zastávku, výsledky uspokojivé, jak výškově tak pozičně. Akorát mi to nevygenerovalo dlaždice (tiles) ale to je tím, že ony jsou dost velké a TranzDEM je vygeneruje jenom pokud je má pokryté mapou. Což pak v praxi znamená přidat kromě fotky s tratí i fotky s tím sousedící (doprava a doleva od trati).

Leonell | 7. listopadu 2008 | 16:28 |

V tom GE se nepřidává mnohoúhelník ale místo (Placemark)

Leonell | 7. listopadu 2008 | 15:54 |

Výšku Ti vyzkouším, já teď fakt jen narychlo dohledal jestli to jde použít bez toho původního serveru (s ním to byl opruz - udělat bitmapy o přesných rozměrech 1000x1000m a znát přesné UTM souřadnice rohů).
Co se špuntů týká (AKT NADRAZI :-)) tak ho to nastavuje a je tam i možnost to nějak ovlivnit.

Leonell | 7. listopadu 2008 | 15:37 |

Ne, tohle je to:
http://www.rolandziegler.de/StreckeUndLandschaft/
Nenech se zmást názvem TransDEM a "konkurenčním" Zussi, on má právě i verzi TranzDEM (se Z na konci a s podporou TRS2004 a TRS2006).

CybGate | 7. listopadu 2008 | 15:32 |

Je to tohle?
http://www.virtualrailroader.com/ DHR-DEM.html

CybGate | 7. listopadu 2008 | 15:30 |

A řeší to i počáteční nastavení nadmořské výšky? Vím, že v TRS to moc nefunguje, tak si panely zvedám sám na potřebnou výšku, pak ale to nesedí na ten "špunt" s počáteční zaměřením souřadnic.
Návod vypadá zajímavě, TrainzDEM se tedy platí, je tam omezení na konkrétní verzi TRS jako u TrainzMAP?

Leonell | 7. listopadu 2008 | 15:11 |

Ještě k tomu SimpleEditoru po načtení raster map (páč sám nerozumím co jsem napsal): ty v první fázi vidíš výškový terén, ty svou trať nevidíš, protože je to jen malinká část celé té plochy. Proto zoomuješ na pozici té stanice (dole vidíš souřadnice myši na té výškové mapě). Když zazoomuješ, vidíš už i tu tvoji "fotku" prolnutou s výškovým profilem (čili tam pak už vidíš koleje, stromy,..). A tam pak zakresluješ (obtahuješ) tu trať.

Leonell | 7. listopadu 2008 | 15:07 |

CybGate: píšu to z hlavy, tak to snad nepopletu. Jinak je to podrobně popsaný v dokumentaci TrainzDEM. Potřebuješ k tomu kromě TRS dvě věci - TrainzDEM (dále TD) a GoogleEarth (dále GE). To první se platí, cenu už nevím, já to mám dlouho, ale moc to nebylo. A teď k věci: Chceš vygenerovat nějakou trať, pro jednoduchost řekněme z Ledečka do Ratají. Zjistíš si souřadnice a stáhneš si z NASA odpovídající HGT soubory s výškovým profilem. Načteš do TD a klikneš na převod do DEM souboru. Pokud jich je potřeba víc tak pro všechny. Teď otevřeš GE, najdeš si začátek "své" tratě, řekněme ŽST Ledečko, koukáš z výšky tak 500m, srovnáš se na sever (vpravo nahoře ťukneš N), dáš Přidat mnohoúhelník, nazveš Ledecko001 a OK. Dáš Uložit jako a uložíš do Ledecko001.kmz, aniž bys pohnul s mapou (!) dáš Uložit obrázek do stejného adresáře, název Ledecko001.jpg. Posuneš se kus dál ale tak, aby byl pořád vidět "ukazatel" Ledecko001 a dáš postup zopakuješ. Takto pro celou trať. Tím si s GE skončil, v TD přidáš všechny potřebné DEM soubory, dáš Add Raster map, vybereš Ledecko001.jpg, dáš Add Georef Google Earth, vybereš Ledecko001.kmz atd pro všechny. Zazoomuješ na tu pozici, klikneš na SimpleEditor, označíš čarou kde je ta tvá trať (umí to i generovat koleje ale to nevím jestli je dobrý nápad, tady je klíčové že podle trati generuje potřebné tiles aby jich nebylo zbytečně moc). Vybereš úsek který obsahuje tvou trať, dáš Export TRS, vyplníš své KUID, název tratě a OK. Vygenerovanou trať přidáš do TRS a máš vygenerovaný reálný terén. Umí to tvořit i podkladovou mapu, tiles podle nichž pak umísťuješ objekty (pozice kolejí, budov, stromů, silnic,...). To jsem zkoušel kdysi (teď ne) a tenkrát to nebylo nic moc (rozmazané a také co v horském terénu s plackou) ale je je možné že třeba s tím GE obrázkem to bude lepší.

CybGate | 7. listopadu 2008 | 14:38 |

Jinak od MSTS2 očekávám to samé co mi od MSTS1 chybí. Skutečný pocit síly a velikosti strojů při řízení v kabině.
To mi zatím žádný jiný simulátor nedal... RS je divný, u TRS se o tom skoro nedá hovořit, zatím to bylo jen vláčkoviště i když nejlepší.

CybGate | 7. listopadu 2008 | 14:36 |

Leonell: To generování mě zajímá. :)
Mohl by jsi poskytnout návod, jak pomocí Google Earth? Není tam snad moc ruční práce...

pampaliny | 7. listopadu 2008 | 13:40 |

MSTS 2 nebude mít funkcni prumysl, jen animovane lidi jako v RS kteri budou nastupovat a vystupovat.

Leonell | 7. listopadu 2008 | 12:21 |

Pernik: nevim, ja abych se priznal tak MSTS2 moc nesleduji. Urcite ho poridim ale vzpomen jak zazracne popisy byly u RS a ve vysledku polovina veci nefungovala. U toho Auranu je aspon jasne co od nej cekat. Jinak jsem zkousel vygenerovat teren do TRS pres TrainzDEM a pres GoogleEarth a slo to, nemel jsem na to moc casu ale byl co mel byt a udoli reky taky. Driv se pouzival nejaky geodeticky server a ten uz zrusili. Tohle je ale skoro rychlejsi a jednodussi.

Pernik | 7. listopadu 2008 | 11:51 |

Leonell: V tomhle jsem zvědavý na MSTS 2. Aby to funkčně nedopadlo jako s RS. Nevíš, jestli hlásají funkční průmysl? Jinak co se dívám na screeny, tak se to RS minimálně vyrovné, ne-li ho překračuje. líbí se mi, jak pořešili koleje, že tam nejsou schody jako v MSTS a v RS, ale přechod do stoupání je plynulý, jako tomu je v TRS.

Leonell | 7. listopadu 2008 | 08:23 |

Josef72: RS - sezónnost (zima/léto), éry (různí panďuláci v různých obdobích), animovaná spřáhla, generování povrchu, animovaní strojvedoucí, nejsem si jist zda v TRS ve scénáři můžeš umístit speciální objekty platné jen pro ten scénář (třeba lavinu na koleje). Grafika už byla mnohokrát zmíněna,... Ono to není tak černobílé.

Leonell | 7. listopadu 2008 | 08:11 |

Petr: ono to tak bylo kdysi prezentovano s tou Vistou, ja si to taky pamatuju. Pravdepodobne kvuli DX10. Jenze prave s vyuzitim DX10 maji u FSX problemy, jsou daleko za ocekavanim, takze zrejme nechteji spadnout do stejne pasti podruhe (TS je postaven nad FSX enginem).

Josef72 | 6. listopadu 2008 | 20:31 |

To Petr :
Co se týče zvuků v TRS, tak už jsem od TRS 2006 vypnul ty deflautní a v rámci možností používám tzv. "soundtrack", tedy skutečné zvuky vázané na podvozky.K dokonalosti to má daleko, ale je to o lepší než tohle. Ty výhybky jsou opravdu tragický a že těmi zvuky nepodtrhnou odtržení se (myšleno obrazně) od předchozích ročníků mi taky hlava nebere.
Jinak plný potenciál nové grafiky hry budeš moci plně posoudit až u finální verze hry. V Beta-verzi je vše přetažené z minulých ročníků. Hlavně textury povrchu.
Stíny ve hře by byly fajn, tajně jsem v ně doufal, ale asi to nebude tak jednoduché. Nebude je mít ani MSTS 2. A v Rail Simulátoru je to jediná závidění hodná věc. Zjednodušeně řečeno.

Petr | 6. listopadu 2008 | 19:21 |

Aha, díky. Tak to tedy nevím, kde jsem vzal jenom tu vistu.:)

Pernik | 5. listopadu 2008 | 23:04 |

Petr: MSTS 2 pojede pod Vistama a XP. Akorát v XP budeš ochuzený o "vychytávky", které má v sobě DX 10. VIZ FAQ na tsinsider...

Petr | 5. listopadu 2008 | 21:11 |

Mě na tom trochu štve ta grafika, hlavně ty stíny a občas zvky. Hlavně když vlak přejíždí přes výhybky, furt jeden a ten samý zvuk... A ještě by mě zajjímalo, co je pravdy na tom, že MTS 2 pojede jen pod windows vista? Sice jsem to četl i tady ale trochu mě to taky štve...:/

Leonell | 5. listopadu 2008 | 19:48 |

Pernik: ja ale kupoval jenom US Pack a to jeste ne pres RSDL. Takze nemam ani maily.

Pernik | 5. listopadu 2008 | 15:36 |

Jinak pro Pampalinyho: Microsoft představil evropskou trať pro MSTS 2. Na traininsider najdete info + 3 screeny ;-)

Pernik | 5. listopadu 2008 | 15:15 |

Leonell: Já vím, že nemáš. Ale máš jiný addony, tak se ptám. RS mám odinstalované, ale když už jsem si to IoW zaplatil, tak bych to měl rád i s klíčem :-)

Leonell | 5. listopadu 2008 | 14:31 |

Tak to netuším, já IOW nemám. Normálně jim napiš a oni Ti ho určitě pošlou.

Pernik | 5. listopadu 2008 | 14:29 |

Leonell: S tou sezónností souhlasím, je to škoda. Taky by Trainzu slušela lepší vegetace alá RS. Když už tě tu vidím - nevíš, kde vyhrabu serial key na IoW addon k RS? Nemůžu ho najít a ten mail od eschopu Kuju taky ne :-(

Leonell | 5. listopadu 2008 | 13:19 |

CybGate: mas u mne nejakou flasku. Ja to kdysi zkousel, ale jeste na stare karte. Na tehle (GF 8600) stacilo anizotropni filtrovani dat misto "rizeno 3D aplikaci" na "2x" a je to hned o hodne lepsi.
Jeste mne trapeji dve veci: sezonnost tj. ze trat udelam v lete a nemuzu po ni jezdit v zime protoze na ni neni snih (to ma proste MSTS a RS jinak), s tim asi nic neudelame.
A druha vec je navrh trate a to jdu snad po roce vyzkouset.

Pernik | 5. listopadu 2008 | 11:49 |

CybGate: OK. Počkám si rád. Hratelnost je úplně někde jinde, než u RS. Mám TRS 04 a 06, ale už jsou dlouho v šuplíku kvůli sekavýmu engine a grafice. RS už je taky z PC pryč.. Největší zklamání a ty prachy, co jsem do toho dal..:-( Navíc teď ani nevím, kde mám serial key k IoW addonu. Jestli ho nenejdu, tak dalších šest stovek v háji k tomu..

CybGate | 5. listopadu 2008 | 10:55 |

to Perník: Těžko soudit grafiku, když v Beta verzi jsou staré objekty a tratě. Počkej si na úplné vydání, tohle je spíš test kompatibility. Některé starší vychytávky už moc nefungují.

S RS bych to moc nesrovnával, tam koleje fungují jinak. Je to zkrátka jiný simulátor. Mě už RS nezajímá, jejich politika to pohřbila.

CybGate | 5. listopadu 2008 | 10:51 |

to Leonel: Buďto máš slabou grafiku, nebo povypínaný v ovladačích grafiky vyhlazování a tak, na Ati jsou tam myslím 3 hejblata, vyhlazování si nastav podle rozlišení, používám 2 při 1920x1200. Takhle vyblitý to funguje na standardní nastavení catalystů, t.j. aby jelo všechno. :)

Pernik | 5. listopadu 2008 | 09:48 |

Nevíte někdo, jak to bude s výhybkama? To chtějí nechat zase v téhle podobě?!? Myslím, že by si to zasloužilo už pořádný výhybky..
Jinak hratelnost opravdu super, ale náročnost na HW docela fuška, oprototi RS (můj subjektivní dojem). Jinak grafika není špatná, ale na RS nemá.

Leonell | 4. listopadu 2008 | 23:47 |

Pampaliny: pokud myslis TRS 2006 tak ano, to je krome jasu vsechno na konci.
Textury jsem dal na 512.
S nastavenim ovladace grafiky jsem nic nedelal.
Obrazek z dneska je tady:
http://oko.clever.cz/~leos/trs-textura.png
Tady je starsi, kde je to videt jeste podstatne vic. Je mozne ze to ovlivnuje pocet objektu k zobrazeni:
http://oko.clever.cz/~leos/grafika-rs-trs/trainz%202008-01-18%2019-55-29-10.PNG

pampaliny | 4. listopadu 2008 | 21:44 |

Leonell: na maximalni detaily ? myslim tim uplne vsechno na max ?

Leonell | 4. listopadu 2008 | 20:04 |

Aby to nevypadalo ze jenom kritizuju - ta lokomotiva vypada uplne super a vnitrek je taky vyborny. Pokud by se to nerozmazavalo tak ani neceknu.

Leonell | 4. listopadu 2008 | 20:02 |

Pernik: nechci sejckovat ale ten prvni obrazek je presne uhel ktery znam kdyz jsem delal obrazky vagonu. Je to mezni uhel kdy se ti nerozmazou textury na konci vagonu. Jak jdes dopredu a do vetsiho uhlu uz bude mit problem vubec precist to PACIFIC. Ver mi, ze se opravdu rad budu mylit, nic hratelnejsiho nez TRS neni. Ale pokracujme - obrazek cislo tri - kolej vlevo krasne ostra, slus a pokracuje rozblemcanej zbytek. Totez si vsimni u zlute cary na kraji peronu - krasne ostra a najednou rozmazana. Kdyby tam byl aspon prechod aby to tak nebilo do oci...

Tomasek 28 | | 3. listopadu 2008 | 19:45 |

prominte chtel jsem napsat cestinu nebo anglictinu

Tomasek 28 | | 3. listopadu 2008 | 19:45 |

Prominte že to davam sem ale nemate cestinu ne anglictinu do trs 2008

Tomasek28 | 3. listopadu 2008 | 19:39 |

Tak nic prominte mou otravnost.

Pernik | 3. listopadu 2008 | 19:22 |

Tom: No mě došel 2 x úplně stejný mail se stejným klíčem a ten jsem si podle instrukcí zaregistroval na Planet Auran, tak to asi nepůjde.. Pokud jsi stahoval Alpha verzi, tak by ti měl dovalit ;-)

Tomasek 28 | | 3. listopadu 2008 | 19:17 |

Vim ze uz sem to tu rikal ale nemohl by mi treba Pernik poslat jeden z tech dvou ja se na trs 2009 moc tesim ale oni mi nic neposlali a nekterym to poslali dokonce 2x
vim sice se to delat nema ale udelali byste mi velkou radost

Pernik | 3. listopadu 2008 | 18:44 |

Jinak jsem zagooglil a nevypada to spatne h t t p : // forums.flightsim.com / vbts /showthread.php?t=276010 Akorát je škoda, že to nemá pořádný výhybky..

Pernik | 3. listopadu 2008 | 17:15 |

Tak koukám, že mi taky poslali mail - dokonce dvakrát :-) Tak už stahuju a jsem zvědav.. Valí to 390 kB/s, tak pohoda.

Petr | 3. listopadu 2008 | 17:11 |

Tak jsem to zkusil a co se mi líbí, že si trochu pohráli se stíny. Co se mi ale nelíbí, že stíny mají furt jenom vlaky, ne okolní objekty...:/ Ale i zvuky mohli trochu vylepšít, vždyť tyto už jsou od verze 2006. Ale taky se mi stalo, že mi hra spadla a vyhodila hlášku jako tomu bylo u TRS 06. Jinak našel jsem tam tu 3D kolej, ale zbytek jsem ještě nenašel...

pampaliny | 2. listopadu 2008 | 23:44 |

Je mozne ze je to finalni podoba toho co bude obsazeno v TS 2009, ja sem tuhle informaci napsal z informaci ktere auran uvedl jiz drive, ze da dohromady nejake veci a zverejni je v beta verzi s tim, ze se nebude jednat o finalni verzi. Nevidim duvod proc tam nedat placene veci kdyz tahle verze bude fungovat jeden mesic a nezkousel sem zda jdou importovat veci z TS 2009 do starsich TC a TRS.

CybGate | 2. listopadu 2008 | 22:29 |

to Tomasek28: Nelze poslat, každý dostal svoje registrační číslo. Smůla, jen aktivní Auraňáci si to zasloužili. :)

Josef72 | | 2. listopadu 2008 | 21:44 |

Podle mne má icetiger pravdu. Ty lokomotivy jsou za peníze a navíc ona mapa je součástí projektu Josefa Pav "Drážďany - Praha", která bude placená. Bude to prostě něco jako v TRS 2006 Marias Pass. Těžko by mohli vydat jen tak v beta verzi cizí objekty, které jsou placené.

Tomasek28 | | 2. listopadu 2008 | 20:28 |

Mohli bystemi ten email nekdo preposlat me totiz ni neposlali

CybGate | 2. listopadu 2008 | 16:39 |

Tak se mi to povedlo nainstalovat.
Při přepnutí na český jazyk v nastavení mi tam problikávaj okna z TC. :) A zmizí mi některé popisky menu.
V angličtině to nedělá, dále je obrovský problém ovládat točny, sekají se a netočí plynule. Dighole u některých je mimo střed točny, je vidět pod povrch.

Našel jste tam někdo ty nové objekty?
Jinak je to fakt nacpané objekty, a některé jsem neviděl, hlavně od němců. Rychlost jádra mi přijde stejná jako v TC. Rozdíl moc nevidím.

icetiger | 2. listopadu 2008 | 09:09 |

takže jestli to tam nebude, tak to se fakt divím - protože takhle každý má příštup k Baldovým loko ... ale to není moje věc

a vůbec - z čeho usuzuješ, že to tam nebude?

majkrosoft | | 2. listopadu 2008 | 08:54 |

nic z toho tam nebude,obzvlast mapy ty sou z trs06 a 07 coz pochybuju ze by to tam nechali ,vlaky a pod sou z 04+06+07 a classics

icetiger | 2. listopadu 2008 | 07:47 |

Pampaliny - proč by to nebylo obsaženo v TS 2009? právě že si myslím, že to tam bude obsaženo 100% - proč by jinak Baldovy loko byly takhle free k dostání? co se týká tratí - tak těch tam je fakt fůra ... a to je moc dobře a hlavně - líbí se mi překopaný engine - kdy i šílené kolejiště Děčína - jede bez sekání v pohodě

pampaliny | 1. listopadu 2008 | 19:36 |

V te bete je obsazen editor a spousta, opravdu spousta trati, modelu a misi. Samozrejme se nejedna o veci ktere budou ve finalni verzi, ale je to ciste k beta testovani a beta testeri (tedy vsichni co si to stahnou a vlastni onen klic) posilaji chyby na Auran a ti to do pristi bety maji za ukol opravit.

Petr | 1. listopadu 2008 | 19:31 |

Asi blbá otázka, ale co všechno je v té betě obsaženo?

majkrosoft | | 1. listopadu 2008 | 08:04 |

stahle vyzkousene a moc pekne

CybGate | 31. října 2008 | 22:18 |

Už to jede... 1,3% to budu tahat celý víkend. :(

pampaliny | 31. října 2008 | 21:37 |

Me uz se to povedlo stahnout, nejelo to sice nejak zavratne rychle, ale uz je to doma tak muzu testovat :)

CybGate | 31. října 2008 | 21:25 |

Tak jsem to zkoušel stáhnout, a asi je to mrtvý.
Nemůžu se tam vůbec proklapat. Proč to nemaj na FTP? :/