|
|
|
Byl jsem nucen trošku přepracovat vaření uvnitř editoru, protože spousta uživatelů má vždycky problém po aktualizaci samotného editoru s tím, že při přepisu DLL souborů se někdy DLL soubory zamknou a je potřeba je odblokovat. Většinou problém třeba Win10 a Win11. Nová verze tedy využívá originální DLL soubory, které jsou součástí editoru. Pro samothnou instalaci doporučuji kompletně smazat složku Engine ve vašem editoru a nechat ji obnovit přes verifikaci. Tím docílíte, že tam nezůstane žádný nevhodný soubor. Potom extrahujte na dané místo tuto utilitku.
Předchozí verze navíc vyžadovaly generování AssetRegistry souboru. Přiložil jsem nulový AssetRegistry aby se již nic nemuselo generovat, vše jsem nějakou dobu testoval než jsem se rozhodl tento update vydat. Za mě vše fungovalo bez problémů. Pokud by se nějaký problém našel a cook vám nefungovalo, potom poprosím o chybu do diskuse. Autor: pampaliny Celý článek » | download [6 MB] | Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Dnes bylo vydáno nové DLC pro TSW 5 a stejně jako v předchozích případech po vydání nového DLC je připraven Mastery Unlocker, který odemkne Mastery právě pro toto nové DLC. Odemkne jej samozřejmě i pro všechny již existující DLC. Překvapivě jsem nenašel žádné extra decals pro livery editor. Je tak možné, že jsou součástí jádra již nějakou dobu a v balíčku jsou tak od doby co jsou přístupné v jádru. Každopádně tato aktualizace přináší Scenery Overlay pro poslední DLC Mittenwaldbahn. Pro samotnou funkci není nic extra vyžadováno. Mastery unlocker funguje jen na DLC, které máte nainstalované. Autor: pampaliny Celý článek » | download [127.7 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Klasika jako při každém vydání nového DLC. I teď je zde připraven oblíbený mód Mastery Unlocker, který odemkne Scenery Overlay pro poslední DLC. Samotný mód obsahuje všechny předešlé Mastery, takže pokud vlastníte jakékoliv DLC, můžete si Mastery odemknout i tam. Není vyžadováno nic extra, funguje prostě jen pro DLC, které vlastníte. Součástí balíku nejsou jen Overlay, ale i věci pro Livery Editor. Stejně jako v předchozích případech stačí souborem přepsat onen starší .pak. Autor: pampaliny Celý článek » | download [127.2 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Podle očekávání je venku nová verze Mastery Unlockeru, který Vám odemkne veškeré mastery, které je ve hře k dispozici. Jedná se zejména o scenery overlay a od decals pro livery editor. Nová verze přidává scenery overlay pro poslední DLC od JustTrains. A aby toho nebylo málo, tak jsem přidal pro livery editor i decals, které obdrželi hráči, kteří si TSW 4 a TSW 5 předobjednali. Vzhledem k tomu, že jsou součástí core balíku, tak by bylo škoda je nevyužívat :) Jako vždy není potřeba nic dalšího, mastery unlocker bude fungovat jen na DLC, které vlastníte. Autor: pampaliny Celý článek » | download [126.7 KB] | Diskuse k článku [2 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Velmi populární modifikace je zpátky. Omlouvám se, že jste museli čekat tak dlouho. Čekací doba je způsobena jednak prací na Simugraph a Timetable decookeru, ale taktéž tím, že již nekupuji od vydání TSW 4 DLC hned po vydání, protože mě začalo DTG unavovat neorpavenýma chybama a slibama, které neplní. Proto déle trvá, než mi nějaký uživatel pošle jména adresářů tratí. Invisible wall remover odstraňuje neviditelné stěny podél tratě (jen místa, která jsou volná a nejsou tam ploty, keře, různé překážky apod. Neodstraňuje neviditelné stěny, které jsou součástí modelů. Out of Bounds potom odstraňuje nepřijemné vykopávání zpátky do menu hry. Balíček obsahuje modifikaci pro zatím všechny vydané DLC. Pro správnou funkčnost je jen potřeba nějaké to DLC vlastnit a ono se vám to pro danou trať aktivuje. Autor: pampaliny Celý článek » | download [29 KB] | Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Po delší odmlce se vracím k pravidelným aktualizacím Matery Unlockeru. V nové verzi 2.0 jsou k dispozici 4 nové overlay pro 4 tratě (3, které jsou součástí placeného TSW 5 a pro aktuální nové DLC). Kromě overlay jsou k dispozici i decals k livery editoru. Ty jsou pro 3 DLC a jeden bonus v podobě měsíčních decals. Tedy ty měsíční se měly odemknout každý měsíc až do října 2025, ale budete je mít k dispozici již teď :) Pro správnou funkčnost není potřeba nic. Mastery bude k dispozici jen pro DLC, které vlastníte. Autor: pampaliny Celý článek » | download [120.9 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Update 16.10.24
Malá programátorská chybka zapříčina, že distribuce pro TSW 5 nefungovala správně. Soubor .ugc se generoval s jednou čárkou navíc. Po rozkliknutí nadpisu najdete soubor v dalších downloadech soubor s označením 2.1.1. Pro správnou funkci budete potřebovat i onu verzi 2.1, protože archiv 2.1.1 obsahuje pouze opravený dll soubor.
Po nějaké době opět úprava a přidání nových funkcí. Asi nejpodstatnější funkce, které si všimnete je checkbox pro TSW 5. Pokud jej nezaškrtnete, tak se bude obsah generovat pro TSW 4 a uvnitř pak souboru budou .dlc soubory. Pokud jej zaškrtnete, tak se vygenerují .ugc soubory. Další podstatnou novinkou je možnost přidání více originálních pluginů do jednoho archivu. Předchozí verze sice taktéž přidala více originálních pluginů, ale hra dokázala přečíst jen první plugin. Díky prográmku, který jsem udělal, je možné umístit do .pak souboru více origiálních pluginů. Mimochodem testoval jsem cooking i bez generování AssetRegistry.bin souboru (to první spuštění). Vytvořil jsem si nulový soubor a cooking normálně fungovalo. Editor tedy jen kontroluje existenci souboru, ale už né obsah. To je asi z novinek vše, každopádně tím to nekončí. Pracuji na dalších věcech pro editor :) Autor: pampaliny Celý článek » | download [107.7 MB] | Diskuse k článku [2 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Po dlouhé odmlce je tady konečně nová verze oblíbeného pluginu pro oficiální editor. Je určena pro TSW 5, protože TSW 5 pracuje s novým generovaným souborem .ugc (netestoval jsem s TSW 4). A co je vlastně ve verzi 2.0 nového ?
Kompletně jsem předělal okno pod Distribute tlačítkem. Takže teď už dochází k detekci sprvně kompilovaných pluginů, které je možné přidat do pak souboru. Tyto pluginy jsou potom nabídnuty v seznamu. Nedojde tak k omylu, že napíšete špatný název. Bylo přidáno pole pro Required DLCs, kde je dobré vypsat DLC, která jsou potřebná pro správné fungování. Jméno DLC najdete vždy v názvu .pak souboru (TS2Prototype-WindowsNoEditor-JmenoDLC.pak). Jak jsem již psal, utilitka generuje nový .ugc soubor. Dále je dobré vědět, že jeden .pak může obsahovat pouze jeden originální plugin, protože hra nedokáže z jednoho .pak souboru číst více AssetRegistry.bin souborů.
Cooking stále vyžaduje vygenerování hlavního AssetRegistry.bin souboru (testoval jsem čistě generování bez různých DLC a vypadá to, že generování je rychlé a cooking funguje bez problémů - je možné že není potřeba vždy generovat s každým novým DLC - nebylo čas testovat).
Práce s pluginem je stejná jako v TSW 4 (plugin by měl fungovat i v TSW 4 editoru, ale bude prostě generovat .ugc... nevím zda je .ugc čitelné v TSW 4).
Stejně jako vždy můžete moji práci ocenit malým příspěvkem při kliku na Donate tlačítko :) Autor: pampaliny Celý článek » | download [102 MB] | Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Při vydání editoru nešel obsah, který jste vytvořili, dostat ven. Po nějaké době jsem vydal první modifikaci, která přidala do editoru tuto funkci. Jenže všechno se dělo pomocí příkazu a to nebylo ono. Mnoho uživatelů s tím mělo problém a spousta mi psalo zda bych nemohl přidat podobnou funkci jaká byla v neoficiálním editoru. Nu funkci jsem přidal, byly tam 2 tlačítka na vytvoření a kompilaci módu. Jenže co pak s tím ? Zde nastal opět problém pro spoustu uživatelů. Řešením bylo vydání mé utilitky s názvem EasyPaking, která se o všechno postarala. Co čert nechtěl, i zde to nebylo dokonalé, protože nastal problém u některých systémů a hlavně při délce cesty k souborům. Mě to nedalo a přidal jsem tedy do editoru třetí tlačítko, které nese název Distribute. Tlačítko má jednu jedinou funkci... otevřít dialogové okno, kde se napíše jméno zkompilovaného pluginu. Výsledkem je potom .pak, který jen nahrajete do hry :)
Jak to celé funguje?
- při kliku na Distribute se otevře okno kde jsou 3 tlačítka (Add plugin, Distribute a Reset
- vyberte Add plugin a napište jméno pluginu (Vašeho módu) a stiskněte ENTER (velmi důležité!!).
- vedle políčka se nachází ještě zaškrtávací box, který slouží k tomu zda se mají generovat potřebné .dlc, .uplugin .... soubory - i zde při zaškrtnutí myší klikněte potom pro potvrzení na enter nebo mezerník tak ať to pole aktivujete. Tohle pole slouží zejména pokud děláte svůj vlastní plugin - nutné zaškrtnout.
Pak už jen kliknete na distribute a na konci celého procesu se Vám ukáže cesta k finálnímu .pak souboru.
Autor: pampaliny Celý článek » | download [101.9 MB] | Diskuse k článku [4 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
Při vydání Semmering DLC jsem trošku zazdil Invisible wall remover. Dnes to napravuji a balíček tedy aktualizuji o podporu pro Semmering a nové DLC LIRR 2. Součástí balíčku je i Out of Bounds remover. Trigger, který Vás vždy nemilosrdně vrátil do menu hry. Stejně jako Mastery Unlocker i tento mód obsahuje modifikaci pro všechny doposud vydané tratě. Jen upozorním, že neviditelné stěny jsou odebrané pouze z volných prostranství. Pokud je v cestě plot, keře, zábradlí, svodidla, apod... tak zde je sice neviditelná stěna taktéž odebraná, ale tyto modely mají svůj kolizní model a přes něj Vás prostě nepustí. Autor: pampaliny Celý článek » | download [18.3 KB] | Diskuse k článku [1 komentářů] |
|
|
|
|
|
|
|