26. října 2007 Download - Rail Simulator

RSBin Tool

Jeden z dalších editorů bin souborů, který pracuje se soubory obsahující textury (skiny). Tento malý prográmek Vám dokáže převést skin z Rail Simulátoru do DDS formátu, který pomocí Photoshopu nebo Paint Shop Pro dokážete modifikovat. Říkáte si, to už jsme tady měli. Jenže ouha, tenhle program dokáže převést DDS soubor zpátky do KRS formátu. Pro správnou funkcni programu si přečtěte přiložené readme. Program ke své funkčnosti vyžaduje .NET Framework 2.0 nebo novější.

Autor:
Celý článek » | download [24 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů]

25. října 2007 Download - Rail Simulator

KRS BinEdit 1.09

Uplynul jeden den a naskočila nám nová verze KRS BinEditoru. Autor upravil jen pár drobností při převodu KRS formátu na DDS formát. Stejně jako v předchozí verzi ani v této nejdou textury převádět zpátky na KRS formát. I tak si můžete alespoň své nové skiny připravit a s příchodem DevTools packu je vypustit. KRS BinEdit slouží primárně pro editaci .bin souborů. Export textury je zde jako bonus.

Autor:
Celý článek » | download [131.4 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů]

24. října 2007 Download - Rail Simulator

KRS BinEdit 1.08

Autor KRS Bin Editoru zapracoval na nové verzi, která už dokáže zkonvertovat texturu z Rail Simulátoru do DDS formátu. Ten je možné editovat pomocí programů Paint Shop Pro nebo Adobe Photoshop (Nvidia má plugin i utility). Smutnou zprávou je, že zatím nejde pomoci KRS BinEdit nový skin vrátit zpátky do formátu Rail Simulatoru. I na to už se našli na internetu spekulanti, kteří přejmenují soubor s texturou na bin, ten potom převedou pomocí programu na xml. Zkopírují určitá data do Hex Editoru, vytvoří hlavičku, uloží a editují v grafickém programu. Potom znovu zkopírují data zpátky do xml souboru a převedou zpátky na bin. I samotní autoři Rail Simulátoru ocenili s jakou rychlostí dokázala komunita vytvořit různé utility.

Autor:
Celý článek » | download [130.8 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů]

22. října 2007 Download - Rail Simulator

Custom Route Remove

Už jste si hráli s editorem tratí ? Zkoušeli jste vytvořit trať a narazili jste na problém jak výslednou trať odstranit z menu, protože Vám nevyhovovala ? Kuju ani nenapadlo, že by někdo chtěl nějakou trať mazat. Naštěstí je tady Custom Route Remove, kterým si danou trať vyberete a smažete z menu. Podrobný popis najdete v přiloženém readme.txt. Na autorovo doporučení si radši udělejte potřebnou zálohu (viz. readme.txt).

Autor:
Celý článek » | download [360.9 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů]

22. října 2007 Návod - Rail Simulator

Jak na mizející pasažéry ?

Většinu uživatelů trápí problém s pasažéry. Z nepochopitelných důvodů při změně nastavení ovládání ve hře se změní i položka na zobrazení pasažérů a dojde tak k jejich zmizení. Výsledkem jsou potom prázdné nástupiště, kde slyšíte hlasy lidí, ale nevidíte je. Tenhle jednoduchý návod by Vám měl pomoc vrátit zmizelé lidi spátky do hry. Upozorňuji, že nenesu žádnou odpovědnost za jakékoliv škody které Vám může tento návod způsobit (padání hry, nespuštění hry až po samou reinstalaci). [více »]

Autor:
Diskuse k článku [4 komentářů]

22. října 2007 Download - Rail Simulator

KRS BinEdit 1.05

V návodu Jak editovat .bin soubory jste se mohli dozvědět, že Vám Kuju podstrčilo jeden z editačních nástrojů přímo ve skinu loko. Netrvalo dlouho a máme tady první .bin editor, který Vám zobrazí obsah souboru ve xml formátu. Krom toho, pokud jste zkomali návod a obsah jiných souborů, mohli jste zjistit, že veškeré soubory obsažené v Rail Simulátoru (pokud nejsou zrovna textové) jako např. s texturou jdou pomocí přiloženého souboru převést na xml a přeskinovat. Tenhle editor zvládá skin pouze zobrazit, ale úpravy v něm neuděláte. Autorem editoru je pro komunitu hodně známí autor Route Ritter utility.

Autor:
Celý článek » | download [119.7 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů]

19. října 2007 V obraze - Train Simulator 2

Další screeny z Train Simulátoru 2


Microsoft odpověděl na Rail Simulátor 6ti novými screeny. Mnohým po shlédnutí zůstanou ústa otevřena. Ono už to teď vypadá hodně dobře a Microsoft má ještě jeden rok na to, aby hru vylepšoval. Důležité ovšem není grafické zpracování ale jak věrné bude řízení samotných mašin. Tohle by Microsoft mohl zvládnout na jedničku, protože jejich Flight Simulátor patří mezi špičku. Train Simulátor 2 bude používat vylepšený engine z Flight Simulátoru X. Hra by měla obsahovat kompletní železniční síť z celého světa. Na finální hru si musíme ovšem počkat až na konec roku 2008. Teď si ale vychutnejte 6 nových dech beroucích screenů. [více »]

Autor:
Diskuse k článku [6 komentářů]

19. října 2007 Download - Rail Simulator

7f 2-8-0 Engine oprava spřáhla

Rail Simulátor potkala menší chyba s přáhly u parní lokomotivy. Zadní spřáhlo funguje korektně a můžete na něj připojit veškeré vagóny. Problém zůstává pokud chcete zapjit nějaké vagóny na přední spřáhlo. Naštěstí komunita nelení a vydala neoficiální opravu. Stačí pokud tenhle bin soubor nakopírujete do adresáře: Rail Simulator\Assets\Kuju\RailSimulator\RailVehicles\Steam\7F_2-8-0\Default\Engine. Musíte přepsat defaultní verzi loko, ne tu kterou získáte pokud si stáhnete nějaký skin z Rail Simulátor stránky. Pro jistotu si zálohujte originální soubor, který by mohl mít později vliv na updaty.

Autor:
Celý článek » | download [17 KB] | Diskuse k článku [0 komentářů]

18. října 2007 Recenze - Rail Simulator

Rail Simulátor - recenze (část1)

Vlaková komunita se po dvou letech čekání dočkala. Na scénu se i přes různé odklady od dubna až po říjen přiřítil Rail Simulátor. Vyplatilo se půl roční zdržení ? Je to na simulátoru znát ? To všechno se dozvíte v této první části recenze (druhá část vyjde až po zveřejnění editorů), aneb jak Kuju obkoukalo obchodní strategii nejmenovaného gigantu. [více »]

Autor:
Diskuse k článku [16 komentářů]

18. října 2007 Návod - Rail Simulator

Jak upravovat .bin a .lua soubory?

Hra Rail Simulator má celkem otevřený kód. Stejně jako v MSTS i zde je veškerá konfigurace textová akorát Rail Simulátor využívá možností XML souborů. Pro lepší čtení a editaci XML souborů je dobré použít XMLnotepad. Proč o tom píšu ? Možná si myslíte, že u některých věcí je potřeba čekat na zázračné Tools nástroje, ale není tomu tak. V tomto článku Vás přesvědčím. Předem upozorňuji, že vše co je v tomto návodu si můžete zkusit pouze na vlastní nebezpečí. Nenesu žádnou zodpovědnost pokud se Vám hra na disku poškodí. Pokud s tím souhlasíte, potom čtěte dál. [více »]

Autor:
Diskuse k článku [0 komentářů]