Po dlouhé odmlce je tady konečně nová verze oblíbeného pluginu pro oficiální editor. Je určena pro TSW 5, protože TSW 5 pracuje s novým generovaným souborem .ugc (netestoval jsem s TSW 4). A co je vlastně ve verzi 2.0 nového ?
Kompletně jsem předělal okno pod Distribute tlačítkem. Takže teď už dochází k detekci sprvně kompilovaných pluginů, které je možné přidat do pak souboru. Tyto pluginy jsou potom nabídnuty v seznamu. Nedojde tak k omylu, že napíšete špatný název. Bylo přidáno pole pro Required DLCs, kde je dobré vypsat DLC, která jsou potřebná pro správné fungování. Jméno DLC najdete vždy v názvu .pak souboru (TS2Prototype-WindowsNoEditor-JmenoDLC.pak). Jak jsem již psal, utilitka generuje nový .ugc soubor. Dále je dobré vědět, že jeden .pak může obsahovat pouze jeden originální plugin, protože hra nedokáže z jednoho .pak souboru číst více AssetRegistry.bin souborů.
Cooking stále vyžaduje vygenerování hlavního AssetRegistry.bin souboru (testoval jsem čistě generování bez různých DLC a vypadá to, že generování je rychlé a cooking funguje bez problémů - je možné že není potřeba vždy generovat s každým novým DLC - nebylo čas testovat).
Práce s pluginem je stejná jako v TSW 4 (plugin by měl fungovat i v TSW 4 editoru, ale bude prostě generovat .ugc... nevím zda je .ugc čitelné v TSW 4).
Stejně jako vždy můžete moji práci ocenit malým příspěvkem při kliku na Donate tlačítko :)
download
- [TSW5_Cooking_and_EditorTools_2.0.zip] [102 MB]
Staženo: 244x
Další downloady:
pampaliny | 2. října 2024 | 21:27 |
to Ethan: nobody report that TSW 4 version is not working on TSW 5, i tested it too and its working fine so you can use already existing version with TSW 5.
Any ideas when the 700 for BML is going to start working for TSW5?
pampaliny | 28. září 2024 | 16:48 |
to Anonym: Layers and SPad is still working, they dont change anything there so if you use version for TSW 4 its still working with TSW 5.
AnonymnĂ | 28. září 2024 | 12:34 |
still fixing TSWlayerSpad and invisibleWalls ?