OpenTTD 12.1

Ne, není to chyba v nadpisu novinky. Promeškal jsem verzi 12.0 a najednou je tu hned verze 12.1 :) Každopádně asi všem došlo (minimálně těm, kteří sledují vydávání hlavních verzí OpenTTD), že došlo k nějaké změně. Autoři totiž vždy před Vánoci vydávají první bety a RC verze pro hlavní klíčovou verzi, která pravidelně již několik roků vychází vždy 1.4.. Proč tedy náhle změna a verze 12.x je tady s velkým předstihem ? Verze 12.x totiž přináší kompletně předělaný multiplayer (ne, není se třeba děsit, předěláno bylo pouze serverové jádro). Co to pro uživatele znamená ? Hráč, který chce hostovat hru, tak ji prostě vytvoří a všem ostatním rozešle kód na který se mají připojit. Osobně bych to přirovnal k TeamVieweru, kde taktéž pro server vygenerujete uživatelské jméno a heslo (kód). Díky tomu odpadá nastavování různých portů. Samozřejmě to má svá pro i proti, protože ve finále se nejedná o přímé spojení mezi serverem a hostem, ale je zde ještě mezi server, který tohle všechno zajišťuje (to Vás ovšem zajímat až tak moc nemusí... do doby než daný server nebude stíhat a nebo bude mít výpadky). Za mě je to od autorů OpenTTD dobrý krok jak přiblížit multiplayer ještě více hráčům, protože většina z nich jede na linkách, kde si prostě port nastavit nemůžou a tak pro ně kompletně odpadla možnost vytvoření vlastní hostované hry.
Novou verzi OpenTTD si již tradičně můžete stáhnout na domovské stránce projektu.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [0]

Diskuse k tomuto článku nebyla započata.