TSW - LIRR NEC a jízdní řád

Už tomu budou skoro 2 roky co jsem spojil LIRR a NEC pro TSW. Bohužel v té době bylo možné použít pouze LIRR jízdní řád a nebo NEC jízdní řád, ale nikdy nefungovaly oba. Jenže od jisté doby co mám možnost jízdní řády modifikovat nastala menší změna :) Stále pracuji na MSB jízdním řádu z roku 2017, stále pracuji na DE modifikaci a US modifikaci, ale včera mě napadla myšlenka spojení dvou jízdních řádů. No a zde je zatím pracovní výsledek. Nečekejte vydání v nějakém rozumném čase... zatím se jedná pouze o zkušební projekt, který mi slouží k odreagování od MSB jízdního řádu :) Navíc NEC nebude součástí TSW 2 což odsouvá tuto modifikaci na takovou vedlejší kolej. Jen v číslech můžu napsat, že obsahuje 808 servisů a 885 formací. Zatím jsou všechny časy nastaveny na 0:00 (čeká mě tedy modifikace startovacího času u všech 808 servisů). Zde je alespoň video jak to vše zatím vypadá.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [4]

Pavel | 9. srpna 2020 | 19:48 |

to Pampaliny: o té časti, co je na mapě nahoře :-D A jednu dobu ta horní část i vybrat šla, jen po updatu už to nešlo, asi někde opět soudruzi z DTG udělali chybu...

pampaliny | 9. srpna 2020 | 12:01 |

to Pavel: o jaké části RRO je řeč ? Protože vlaky jezdí všude (né jen AI), jen je problém s mapou v menu, která pořád ukazuje cestu spodní částí, ale ve skutečnosti ta souprava jede horní. Nevím teď přesně z hlavy které servisy jezdí horní a které spodní, ale vím, že mapa v menu to ukazuje špatně.

Pavel | 8. srpna 2020 | 04:38 |

Taky si myslím, že sloučení RSN a RRO by bylo daleko přínosnější, a jako třešničku na dortu bych bral zprovoznění té "horní" části RRO, kde momentálně můžou jezdit pouze AI soupravy.

Highlander | 4. srpna 2020 | 10:44 |

Nejsem si jist, jestli slučovat tratě (a jízdní řády) LIRR a NEC má nějaký hlubší smysl, pakliže se na obou trasách pohybují naprosto odlišné typy vlaků...
Mnohem větší užitek by (podle mého názoru) mohlo mít úspěšné propojení německé RSN a RRO. Tedy včetně jízdního řádu, bo jakýsi poloúspěšný pokus o propojení těchto tras se v minulosti již uskutečnil. Navíc jsou nám tady v kontinentální Evropě tyto tratě provozně nejbližší. Nebylo by tedy lepší směrovat úsilí k této (v minulosti rozpracované) metě? Nebo mi něco uniklo??