TSW - stav editoru

Ptáte se kde je již nějaké ty měsíce či roky slibovaný editor pro TSW ? Tak tady je odpověď. Nový človíček na postu komunikace s komunitou se trochu rozpovídal (otázkou je zda jednal za DTG nebo to jen tak napsal). Na editoru se údajně stále pracuje a teď je momentální problém rozchodit editor na konzolích, protože DTG nechce, aby konzole patřily do druhé třídy a tak musí zvládnout editor také. Což ve výsledku znamená, že pokud nebude editor na konzole tak ho nedostane nikdo. Takže dle mého názoru se editoru prostě nikdy nedočkáme, protože DTG vždy přijde s nějakou dlaší výmluvou proč zrovna editor není. Uvidíme jak na to zareaguje třeba Matt z DTG. Originální post v angličtině můžete najít tady.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [14]

Filous | | 9. června 2020 | 00:36 |

Pokud DTG tohle vypustilo že chtějí editor na konzole tak je jasné že žadný editot pro TSW nebude. Nikdy se hry na konzole nedělali na konzoli, to je logicky nesmysl. Jak mám na konzoli pak modelovat objekty specifické modely do map?? A hlavně pak složité stavění map na ovladači. Přeci jen editory jsou složité a bez klavesnice a myši si to neumim představit. A nemluvě o tom že díky editoru by umožnili přístup veřejnosti která by mohla začít tvořit své vlastní propracovaný addony. A ještě k tomu Free addony tudíš by mohli příjít o zisky a hračovy by se pak už vyplatilo si koupit jen zakladní hru a zbytek stáhnout si. tudíš příjdou o zisky... Jde vidět že se nás snaží nakrmit jen blabolama...

AnonymnĂ­ | 8. června 2020 | 18:35 |

to pampaliny: vždyť já moc dobře vím co editor UE obnáší a patřím jednoznačně ohledně vydání editoru ke skeptikům. A osobně ho nepotřebuji, vystačil bych si s interním editorem souprav a obdobou QD v TSW. Nehledě k tomu, že by u drtivé většiny nastal šok toho, jak je to složité a neumějí tím pracovat.

Monder | 7. června 2020 | 23:57 |

Kdyby aspoň... když zatím nedokážou nic jiného, umožnili mít na lokomotivách aktivních víc liveries najednou. Vždycky přečmárat všechno na trati je dost tragický.

Highlander | 7. června 2020 | 23:02 |

Spíše by se mělo říci, že dosavadní 3-letá absence editoru scénářů představuje permanentní lapsus DTG a přesouvá TSW do kategorie (za)hratelné demoverze. Požadovat pak za tento produkt plnou částku 30E pak od DTG hraničí s drzostí a přímo si říká o upirátění...
Pampalini tady pak musí suplovat to, co mělo být u oficiálního výrobce samozřejmostí již od prvopočátku.

pampaliny | 7. června 2020 | 22:58 |

to Roman: vzhledem k tomu, že editor scénářů potřebuje ke své funkčnosti UE4 BP (Nody) tak jsem zvědav jak to bez UE4 udělají. Hra navíc potřebuje uvařené data (neumí číst zdrojové) a uvařené data nejdou znovu uvařit a ani ohřát :) Kromě toho ke scénáři je potřeba připojit jízdní řád (ten udělají jak ? :), dále je potřeba do jízdního řádu naházet potřebné formace (ty udělají jak ? :) Ke scénářům se váže i mapa na které je pořeba vyznačit start point a různé další úkoly (každý scénář ma vygenerovanou další vrstvu pro mapu (např. pokud chce člověk do mapy něco pro daný scénář vložit... třeba spadnutý strom, dopravní nehoda na přejezdu, apod... Tohle všechno asi neudělají... takže co s tím editorem zvládnou ? Udělat jízdu z bodu A do bodu B a to bez okolní dopravy ? No páni :) Vzhledem k tomu, že moc dobře vím jak ta hra funguje, tak je tohle jejich oznámení pouze další záminka jak říci, že editor ještě nebude (osobně si myslím, že na něm ještě ani nezačali makat, protože Rivet má přístup k jejich in house editoru). Mimochodem co očekáváte za ingame editor od studia, které TSW postavilo na Fishing hře ? :) Osobně bych řekl, že ani autoři pořádně nevědí co chtějí a jak toho vlastně dosáhnout.

Pavel | 7. června 2020 | 20:04 |

to Roman, taky předpokládám, že editovat půjdou maximálně scénáře...

Roman | 7. června 2020 | 18:37 |

Je docela sranda, jaké emoce to zase rozpoutalo. Přitom nikdo nikde nenapsal, co bude (pokud opravdu vyjde) editor umět. Tipuji to, v případě funkčnosti na konzolích, pouze na editor scénářů. Tak nějak si nedovedu představit, jak někdo (a to i v případě podpory myši a klávesnice), modeluje své objekty v 3Ds max a tvoří textury v Photoshopu na X-Boxu :). A věřte, že tyto programy jsou náročnější na HW než samotný TSW :).

Roman | 7. června 2020 | 18:37 |

Je docela sranda, jaké emoce to zase rozpoutalo. Přitom nikdo nikde nenapsal, co bude (pokud opravdu vyjde) editor umět. Tipuji to, v případě funkčnosti na konzolích, pouze na editor scénářů. Tak nějak si nedovedu představit, jak někdo (a to i v případě podpory myši a klávesnice), modeluje své objekty v 3Ds max a tvoří textury v Photoshopu na X-Boxu :). A věřte, že tyto programy jsou náročnější na HW než samotný TSW :).

Pavel | 7. června 2020 | 17:02 |

A nevíte někdo, co má znamenat ta anonce na úterý? Objevuje se nejenom poslední dny při načítání, ale je i na YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=mnJg5iyRmXQ

pampaliny | 7. června 2020 | 16:37 |

to Highlander: pro mě je tato zpráva spíš tohle:
Blíží se nová verze TSW2021 (DTG skončilo loni ve velké ztrátě takže potřebují nějak nahnat ovečky ať si kupují TSW) no jak nahnat ovečky na nákup TSW ? Úplně stejně jako to udělali před Vánoci 2018... editor bude v prosinci (před vydáním odloženo na leden a pak nějak zapomenuto - aby se neřeklo Matt udělal fake stream, kde měl být původně public editor, ale nakonec ukázal pouze in house editor. No takže přišlo druhé kolo oblbování (přeci jen poslední oblbování bylo před 18ti měsíci) a PC hráči by jim na stejnou hozenou udici nezabrali, takže pojďme vtáhnout do děje konzole... pojďme napsat, že editor bude i na konzole, ať si to koupí ještě více hráčů... opět bez data vydání :) Až DTG předvede funkční verzi tak změním názor, ale zatím pořád nikdo neviděl onen public editor, který by měl být údajně stále ve zkušebním beta testu... ani TSW se tak dlouho netestovalo :)

Highlander | 7. června 2020 | 16:08 |

Tohle jsou jen další kecy a mlžení. Vždyť to nemá logiku!!! Konzoli si přece pořizuje pouze ten, kdo chce pasívně konzumovat a nechce nic vytvářet. Jinak by si raději pořídil PC. Jaký by potom mělo být negativní dopad po vypuštění editoru (pro PC) na uživatele konzolí? Naprosto žádný, editory jsou jim ukradené! Čili tito by nadále konzumovali hotová DLC, stejně jako předtím.
Navíc, i pro ně by mělo uvolnění editoru pozitivní přínos, byť nepřímý - mohli by totiž používat produkty 3. stran, včetně těch nekomerčních.
Zcela opačný dopad by však měla existence veřejně přístupného TSW editoru na samotné DTG. Přišli by o svůj monopol (co si tak úzkostlivě chrání) na vytváření DLC. Většina běžných uživatelů, včetně konzolářů, by už šmahem nekonzumovala vše, co z dílny DTG vyleze, často i za přemrštěnou cenu, nýbrž by si vybírala. Vznikla by konkurence v nabídce, popřípadě i v cenách.
Čili tady jde v první řadě o peníze, tak jako vždy. Vše ostatní je jen vypouštěná mlha sloužící k zakrytí výše uvedeného a omlouvající původní nesplněné sliby ze strany DTG.

Roman | 7. června 2020 | 14:51 |

Tak Sam vypustil další zajímavou informaci k hojně probíranému tématu. RW i TSW jsou samostatně ekonomicky soběstačné. Čili žádné "křížové financování".

Monder | 6. června 2020 | 20:43 |

Teda než abych se jako vývojář nechal brzdit tím, že editor musí fungovat na konzole, tak bych jim radši dal jen možnost výtvory stahovat a otevírat a třeba jim dal nějaký prográmek, aby i na slabém PC mohli dělat třeba nátěry. Pokud mají být schopní na konzolích i tvořit, tak to bude peklo nebo to bude hodně osekané. I tak je potřeba trochu ocenit, že možná... možná začínají být trochu otevřenější a ne jako mystery box, jen tak dál, Holubí ocase.

Roman | 6. června 2020 | 19:03 |

Tedy přesně to, co se očekávalo. Bez konzolí to nepůjde (logicky, když generují cca 2/3 příjmů) . Ale alespoň přiznali barvu. A také to, že požívání bude daleko složitější a méně intuitivní než u editoru RW je důležité. Snad to zchladí některé naivní uživatele. Opravdu to nebude pro každého jako editor RW.