TSW - oprava informací

Občas se stane, že nemám až tak úplně pravdu no a tento případ se stal nedávno s novinkou, že ve hře není žádná AI. Takže to musím uvést na pravou míru, protože jsem neměl tak úplně pravdu. Hra skutečně obsahuje funkčního dispečera a skutečně jde nastavit bod A a bod B, pokud mezi těmito body existuje cesta, potom ji dispatcher vytvoří. Celý problém o scriptování se týkal pouze AI - respektive nascriptovaná je simulace pro každý servis ve hře a to z jednoho důvodu - když začnete hrát servis třeba v 11 hodin, tak hra projede všechno co se stalo od 00:00 do 11:00 a na dané pozice umístí AI formace. Bez těchto údajů by bylo potřeba hru zapnout v 00:00 a nechat to běžet 24 hodin - což je nesmysl. Z tohoto důvodu hra obsahuje master data soubor, kde jsou veškeré časy. U scénářů je to jiné, protože ten začíná v určitý čas a tak není problém připravit formace pro daný čas a scriptování se nemusí až tak řešit. Pro 24 hodinový režim je to bohužel nutné.
Své dnešní tvrzení jsem si včera otestoval (proto nebylo video, řešil jsem jízdní řády :)) a skutečně to tak funguje. Proto se za špatně uvedené informace omlouvám.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [2]

Pampaliny | 25. března 2020 | 01:09 |

Rozhoduje tam nastavena priorita u servisu v jizdnim radu.

Anonymní | 24. března 2020 | 19:53 |

Taky jsem se divil předchozímu tvrzení, že dispečer nemá AI. Mám to ověřeno na RRO. Zasekal jsem se s nákladem ( indusi) a dispečer pustil dříve do kříže S-bahn. Při druhé jízdě jsem jel "na čas" a zhlaví stanice jsem projel dříve já. Dle 2D mapy vypadá, že rozhoduje to, který vlak si dříve obsadí příslušný oddíl (zřejmě dva oddíly před vlakem ve směru jízdy). Jestli tam rozhodují i jiné faktory, jako třeba kategorie vlaku, to netuším.