TSW - AI bez fyziky

Není to tajemstvím, že AI jak v TS tak v TSW funguje jinak než běžný hráč. AI dokáže akcelerovat se soupravou tak nějak magicky :) Jenže v TSW je AI ještě dál. Pokusil jsem se totiž dostat elektrifikovanou US loko na UK trať. Očekával jsem tak nějak, že to moc nepojede, ale AI mě překvapila a se soupravou normálně odjela. Každá trať má totiž svůj soubor s pravidly pro koleje a klasické tratě mají vše defaultní. Pokud se jedná o elektrickou tak v daném souboru je zmíňka o napájení (3 kolej či trolej).
Stejný problém má i LIRR s NEC. NEC je sice elektrifikovaná, ale v pravidlu pro danou trať je zadáno napájení z troleje. LIRR má v pravidlech napájení z 3 koleje a to i přestože je na trati úsek, který má klasickou elektrifikaci. Ve výsledku to znamená, že souprava napájená z jiného zdroje než ze třetí koleje prostě nepojede. A ono to tak opravdu bohužel je, ale AI si s tím opět poradí a klidně danou soupravu na trati provětrá. Teď ještě modifikovat soubor s pravidly a na LIRR se budou moci prohánět i jiné elektrifikované US loko (např. z NEC).

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [3]

Roman | | 31. října 2019 | 16:32 |

Před nějakou dobou jsem na diskusi ohledně tohoto problému narazil. Údajně je u TSW problém s nedostatkem výpočetního výkonu procesoru. Je třeba v maximální míře minimalizovat výpočetní výkon pro druhořadé funkce, tedy i provoz a funkce AI vlaků. Ono je to dost vidět třeba ve stanici San Francisco když tam je plno vlaků a ještě do toho cestující. Myslím, že se o tom psalo v souvislosti s chybějící autodopravou...
S výpočetním výkonem grafických karet problém díky engine UE není.

Roman | | 31. října 2019 | 16:31 |

Před nějakou dobou jsem na diskusi ohledně tohoto problému narazil. Údajně je u TSW problém s nedostatkem výpočetního výkonu procesoru. Tedy je třeba v maximální míře minimalizovat výpočetní výkon pro druhořadé funkce, tedy i provoz a funkce AI vlaků. Ono je to dost vidět třeba ve stanici San Francisco když tam je plno vlaků a ještě do toho cestující. Myslím, že se o tom psalo v souvislosti s chybějící autodopravou...
S výpočetním výkonem grafických karet problém díky engine UE není.

Highlander | 31. října 2019 | 10:44 |

Hmm, sorry jako, ale tohle mi moc inteligentní a realistické nepřijde. Pakliže ovšem není (jakože v TSW prozatím není) k dispozici elektrická jednotka s možností přepínatelného odběru z obou systémů (trolej/3kolejnice). Tak jako byla ve starém TS201x britská Class 395, kde jsme oba systémy využili (trať London to Faversham High Sped).
Ale dalo by se to v případě LIRR reálně použít - navzdory Grétě - pro stařičké klasické Diesely, např. z první americké tratě HH.