TSW WUPPER RSN - překvapeni pro DTG

Netrvalo dlouho a po zveřejnění obrázku dlouhé tratě i na discord serveru od DTG sem se dočkal různých ohlasů. Stará parta, která mě znala už díky spojení LIRR a NEC jen žasla. Našli se ovšem i tací, kteří měli potřebu vykřikovat hlášky jako TO NENÍ MOŽNÉ, UKAŽ DŮKAZ NEBO NEVĚŘÍME, apod. Dlouho na sebe nenechala čekat ani reakce Matta z DTG, který poznamenal, že trať sice může vypadat spojeně, ale na přechodu vlak vykolejí, bude to neprůjezdné. Já si stál za svým tvrzením ( po zkušenostech s LIRR a NEC), že trať přesně sedí a tak sem se odhodlal natočit video průjezdem. A aby to nebylo málo, celé jsem to vysílal žive, nepotřeboval jsem znovu číst jak je to sestříhané, apod. Během streamu jsem měl menší potíže, první pokus skončil srážkou se stojící soupravou, ve druhém jsem se loudal za vlakem. Na konec to všechno vyšlo a projel jsem wupper od začátku až do konce, přejel jsem spoj a pokračoval dále po RSN. Vlak nevykolejil, komunita žasla, skeptici smekali a samotný Matt z DTG nevěřil svým očím. Díky tomuto videu uznal, že je možné v TSW navazující tratě spojit. Podmínkou je, že samotní autoři musi pracovat se stejným podkladem s tím, že jej rozšíří. Nelze spojit mapy, které maji svůj vlastní podklad. Nakonec řekl, ze je možné, že se v budoucnu dočkáme právě takových rozšíření. K samotnému videu dodám, že jsem z tratě odstranil pro svou potřebu ohraničení tratě z důvodu možnosti volného pohybu i mimo vyznačený koridor, který Vás běžně nepustí mimo koleje (tohle není pro průjezd potřeba, jen rád zkoumám i okolí, kde se nejde běžně dostat). Proto uvidíte i levitující auta či sloupy. Dále jsem musel vypnout signalizaci, protože bych normálně musel zůstat stát na červené v Hagenu (dispečer bez scénáře neví kam má totiž souprava pokračovat). Celý záznam končí nárazem díky odklonu na vedlejší kolej na trati RSN. Záznam najdete tady. Doporučuji skočit až ke konci pokud chcete sledovat průjezd spojem. Dneska se chystám natočit průjezd z opačné strany a doufám, že mě na wupperu nepřekvapí nějaká slepá kolej a povede se mi projet celý úsek :)

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [4]

Highlander | 14. října 2019 | 17:34 |

Nehodnotil jsem tvůj styl jízdy, nýbrž to, co TSW umožňuje. Možnost další jízdy po rozříznutí výměny je podle mě chybou hry. Správně měla následovat automaticky rychlobrzda a minimálně chybová hláška, případně konec jízdy - tak jako při najetí vyšší rychlostí do šturcu či na konec jiného vozu (vlaku).
Co se týče těch jízdních řádů... co brání DTG tu ověřovací podmínku do nich přidat? V rámci zpětné kompatibility by to nemělo dělat žádné problémy...
Osobně se domnívám, že o té možnosti spojovat navazující tratě do jednoho většího úseku v DTG vědí. Akorát nejspíš nemají zájem, aby se jim v tom někdo "z venku" vrtal ...a ještě to prezentoval! Víme přece, jak se v DTG zachovali k Miku Simpsonovi kvůli jeho utilitám RW_Tools pro starý RW/TS.

pampaliny | 14. října 2019 | 15:21 |

to Highlander: video bylo pouze ukázkové s tím, že začnu Wupper, který celý projedu a přejedu na RSN, kterou bych měl za určitých okolností taky dokončit celou. Vzhledem k tomu, že jsem byl v časové tísni tak jsem frčel co to dalo (pak to tak dopadlo, že jsem narazil i do soupravy :). Kdybych si chtěl trať kompletně užít tak samozřejmě zvolím jiný styl jízdy .)
Co se týček k rozšíření... hra dokáže zobrazit jen daný úsek tratě, který vlastníš takže není potřeba to vázat na nutné vlastnění určitého úseku tratě. Bohužel DTG má momentálně podle Matta špatně řešené jízdní řády, které nedokáží akceptovat podmínky kdy souprava jede svou cestu a když dojede na konec tak si ověří zda vlastníš další úsek, potom bude pokračovat... v jiném přápadě dostane příkaz směr teleport. Trošku to chlapci při tvorbě hry nedomysleli takže nečekám, že se někdy brzo rozšíření od DTG dočkáme.

Highlander | 14. října 2019 | 12:55 |

Ještě k záznamu: V čase 54:25 řežeš výhybku... Dost se divím, že to ta hra vůbec akceptuje! Neboť dle mého, je to horší prohřešek než projetí návěstidla na stůj (jež se za určitých okolností projet dá).

Highlander | 14. října 2019 | 11:51 |

No, nevím nevím. Obávám se, že jsi věnoval DTG další pěkný bič na zákazníky. Jako by jich nebylo málo. Teď budou vyrábět a prodávat jenom samá "rozšíření" stávajících tratí. Na sebe navazující - s tím, že pro jejich zprovoznění bude nutno vlastnit předchozí úsek...
Pak už jen bude stačit, aby prodeje rozšiřujících DLC časově ohraničili - aby je bylo nutno pořizovat za základní (plnou) cenu.
Tož uvidíme.