Editace bez editorů

Určitě si né jeden z Vás pamatuje první hlášky DTG před vydáním BETY TSW v roce 2016. Již v té době hlásali, že multiplayer bude hlavním klíčovým prvkem, ale do bety se nedostane. Usilovně se na něm pracuje a bude k dispozici později. Po vydání TSW hlásali, že multiplayer bude již v září s novým updatem (tehdá vyšlo první DLC). Podle posledních informací se na multiplayeru ještě ani nezačalo pracovat:)
Kapitolou druhou je již roky slibovaný editor, který byl představen loni v listopadu s tím, že beta bude v prosinci (později odloženo na leden no a později ještě na rok 2019). Asi nemusím připomínat, že editor stále není a video, které tehda DTG prezentovalo a ukazovalo na něm editor, byl takový malý podvrh, protože představovaný editor byl ten, který autoři používají a né ten, který má být určený pro nás.
Bohužel už mě dané čekání začíná nudit a tak jsem se opět dal do zkoumání samotných souborů a přemýšlel jsem co bych mohl zkusit tentokrát. Ostatně již dříve se mi povedlo spojit tratě NEC a LIRR, dohledat všechny oslíky :), editovat zvuky, skiny. Tohle bylo všechno celkem jednoduché a tak jsem se pustil o level dál. DTG na určitých vzdálenostech používají 2D modely budov i stromů. Z dálky to vypadá hezky, ale když je člověk blíže tak je to jak starý Duke 3D a jeho placaté monstra. Díky různým pokusům a průzkumu jsem schopen přeplácat dané 2D stromy krásnou 3D variantou. Je jasné, proč se DTG odhodlalo pro 2D verze. Určité množství stromů by některé sestavy nezvládly (je možné, že by to byl i zabiják konzolí). Každopádně není problém bez TSW editorů krásně upravit modely (ba dokonce nahradit za kvalitnější verze).
No a co bude dál ? Výzvou jsou pro mě momentálně animované postavy a modely vlaků a ve finále i samotná mapa. Pravděpodobně teď očekáváte nějaký návod, ale od toho jsem vzhledem ke složitosti celého procesu zatím opustil.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [3]

pampaliny | 18. září 2019 | 09:12 |

to Highlander: ještě je zde k zamyšlení, že vydáním editoru by si DTG odstřihla příjem z konzolí, protože tam editor nebude a tak je zde riziko, že o simulátor na konzole přestane být zájem. Další věcí je fakt, že tratě z editoru uživatelů nepůjdou na konzolích hrát (bude nutná nějaká úprava a hlavně schvalovací proces Microsoft a Sony).
Co se DLC týče, zkoušel jsem vygenerovat v editoru stejné BP jako má TSW, ale trať se v menu nezobrazuje, to je možná důvod proč s každou novou tratí vychází i update hlavního spustitelného exe souboru a .pak souboru. Je zde možnost, že nemají pořád vyřešeno jak DLC do hry dostat a zobrazovat v menu. Trať se mi zobrazila až po vyplnění platného STEAM čísla nějakého existujícího DLC.

Highlander | 17. září 2019 | 23:51 |

Osobně jsem přesvědčen, že k vydání uživatelského editoru pro TSW ještě dlouho nedojde. DTG se vrhlo na ždímání peněz z majitelů konzolí a PC-čkáře mají u zádele, neb od nich toho tolik nesype. Navíc s příchodem editoru (pouze pro PC) by si vlastně DTG vytvořilo dvojí konkurenci - jednak tu kontrolovanou (licencovanou) v podobě dalších vývojářských firem, a hlavně tu nekontrolovatelnou v podobě jednotlivců a komunit fanoušků železnic, tvořících nezištně (jako v případě TS, např.). Čili od nich by pro DTG vůbec nic nekoukalo. Z toho se v DTG poučili, takže zpočátku slibovaný TSW editor byl pouze vábničkou a fatou morganou na méně komerčně zaměřené zájemce o modernější simulátor. S editorem DTG přijdou, až pokud je k tomu donutí nástup nějaké zdatné konkurence, která editor svým zákazníkům nabídne. Bohužel však, prozatím taková konkurence na trhu není.

c | 17. září 2019 | 23:20 |

Ale stejne si to budet kupovat dal a dal