Trainz Classics

Hrátky s Unreal Editorem

Vzhledem k tomu, že čekání na oficiální TSW nástroje začíná připomínat čekání na opožděný vlak. Jednou přijede, ale nikdo přesně neví kdy, protože doba opoždění se může kdykoliv změnit. Rozhodl jsem se tedy pohrát si s klasickým Unreal Editorem (v TSW bude jen trochu modifikovaná verze o koleje). Extrahoval jsem samotnou hru, provedl pár úprav v určitých souborech a hru nahrál do editoru. Některé soubory to rozchodily, ale většina modelů, skinů, apod... to nedala. Dokonce BP soubory (BluePrint) to nedaly a tak jsem některé zdlouhavě rekonstruoval. No a abych si ověřil funkčnost mého počínání, vygeneroval jsem jednoduchý terén (zelenou placku) a rozhodl jsem se ho dostat do hry. A zde jsem narazil na menší problém. Nejdříve jsem si myslel, že jsem své BP soubory rekonstruoval špatně. Ve finále jsem zjistil, že trať se nezobrazuje v menu k vůli takové malé blbosti. Totiž pokud trať neobsahuje jmeno.dlc soubor, tak ji hra nenačte, ale pokuď ten soubor vytvoříte (obšlehnete z jiné tratě :) tak narazíte na druhý problém. Každý dlc soubor obsahuje Steamappid no a když tento řádek smažete tak je trať opět pro hru neviditelná. Koho by taková blbost napadla... měsíc se peru s předěláváním BP, opravám a podobně a přitom taková blbost :) Vypůjčil jsem si tedy Steamappid z jiné tratě a tradááá, můj pokus je konečně viditelný v menu. Tím to pro mě samozřejmě nekončí, protože další cíl je nahrát do hry vygenerovaný terén... zde mi stojí v cestě ostatní menu ve hře, kde se volí scénáře... BP pro scénáře jsem ještě nezrekonstruoval. Pro mě to znamená, že musím přinutít přes plugin hru, aby po kliku na mou trať rovnou nahrála terén s možnosti chození a úplně ignorovala scénáře, počasí, čas, apod... Popřípadě hře můžu vnutit mé vlastní menu... uvidíme kam se se vším dostanu a zda vyjde editor dříve než svůj terén nahraji do hry :)

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [6]

dene | 17. února 2019 | 17:04 |

Dnes som v diskusii na Steame čítal, že vývojár plánuje v ďalších updatoch realistickejšiu grafiku. Zdá sa, že DRS ide správnym smerom. K dispozícii je už prvá mapa vytvorená v beta verzii editoru vo workshope.

Highlander | 16. února 2019 | 17:53 |

2 dene: DRS sice zatím navenek vypadá spíše jako MSTS, ale fyzika jízdy po kolejích je opravdu perfektní. Úplně něco jiného než v TSW, kde jízda vlaku připomíná Maglev... Navíc DRS běží na enginu UNITY, což do budoucna slibuje totéž, ne-li více, co UE4. Na tomto demo traileru je zřetelně vidět, co UNITY dokáže:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=215&v=DDsRfbfnC_A

Highlander | 16. února 2019 | 10:43 |

Co se týče DTG, tak na ně do písmene platí rčení: "Když se nechce, tak je to ještě horší, než když se nemůže." Jde samozřejmě o zachování monopolu pro vydávání DLC, aby jim do tohoto výdělečného byznysu nefušoval někdo zvenčí! Všechno ostatní (o "obtížnosti" implementace editoru) jsou jen kecy a plané sliby.
DTG si prostě koledují, aby se vyskytl schopný člověk (jako v případě DRS) nebo komunita fanoušků železnice, která jim do toho vodění zákazníků za nos hodí vidle. Včera bylo pozdě.

dene | 11. února 2019 | 18:48 |

Dúfam, že do DRS postupne bude vznikať aj európsky a následne český a slovenský obsah. Práca s editorom tratí a krajiny by podľa zverejnených videí mala byť pomerne jednoduchá, čo dáva dobré predpoklady pre tvorbu našich tratí (v diskusiách som čítal, že vývojár plánuje do editoru integráciu mapových a geografických údajov). Neviem, ale podľa mňa toto je budúcnosť železničnej simulácie a nie naskriptovaný obsah, ktorý DTG uprednostnil aj pre TSW.

Ell | 11. února 2019 | 09:10 |

Diesel Railcar Simulátor opravdu dělá jeden člověk. Před pár měsíci jsem s ním mluvil. Takže o to hůř pro TSW.

dene | | 10. února 2019 | 11:10 |

TSW je nanič. Kúpil som 4k telku, všetky hry idú v pohode. Z Run8 je úplne nový simulátor po grafickej stránke, radosť jazdiť. Jediná výnimka je TSW, optimalizácia tej hry je úplne zlá - musel som znížiť grafiku na strednú úroveň, čo ale zas znamená že je hra proste hnusná. Hrám aj iné simulárory než železničné (ETS, ATS, F1 2018, Assetto Corsa) a na 4k idú perfektne a je to nový zážitok. Ďalší dôvod, aby som TSW už ani nezapínal.

A ešte jeden. V Diesel Railcar Simulator je už prístupný timetable editor a onedlho vydajú aj prvú verziu editoru tratí a krajiny. Úplne malé štúdio (neviem či dokonca nie len jeden človek) toho urobili viac ako úplne neschopné DTG so sto zamestnancami. Spolu s perfektnou fyzikou jazdy a zapracovaní random situácií (meškania a pod.) je DRS už v tomto štádiu omnoho kvalitnejší simulátor ako TSW. Je len otázkou času než do neho začne vznikať aj iný obsah ako britský.