Trainz Classics

TSW - co by bylo kdyby ?

TSW je mezi námi neuvěřitelné 2 roky a momentálně se za tu dobu téměř nikam neposunul. Důvod je samozřejmě jediný a tím jsou konzole. Konzole jsou totiž za optimalizací již existujících tratí (o tom jsem již psal), ale momentálně bylo potvrzelo, že konzole jsou i za tím, že ve hře není tolik vizuálních efektů. Klasickou cestou jak to nabízí Unreal Engine to totiž pro konzole nejde a tak to nemá raději nikdo (doufal jsem, že TSW pro PC a pro konzole jsou dva samostatné produkty, ale není tomu tak). Hromadění sněhu přes koleje a rozrážení sněhu vlakem tak není momentálně díky konzolím možné. Situace by se mohla zlepšit s příchodem nástrojů, protože pro každou trať si můžete nadefinovat své vlastnosti a to včetně hromadění sněhu na trati. Otázkou ovšem je, kdy tyhle nástroje vyjdou (původní datum před vánoci bylo posunuto na rok 2019). Navíc tratě vytvořené uživateli nepůjdou fungovat na konzolích a proto je možné využít maximum z enginu i editoru.
Autoři momentálně díky konzolím nevyužívají ani možnosti dynamického střídání počasí, tání sněhu či dalších opravdu zajímavých efektů, které Unreal Engine zvládá bez problémů.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [5]

Viktor | 5. února 2019 | 17:23 |

Osobně mě nejvíc vadí to, že nepodporují RailDriver. Vypadá to, že příčina je právě u konzolí, ke kterým se RailDriver připojit nedá. Zkoušel jsem to ovládat pomocí Xbox ovladače, ale to se prostě nedá.

pampaliny | 5. února 2019 | 11:19 |

to Richard: konzole nemají dostatečný výkon aby tuhle hru zvládly. Jednak nezvládnou nahrát trať Sand Patch Grade (v podstatě první trať), druhak se vše musí díky konzolím optimalizovat aby to na konzolích šlo alespoň těch 30 FPS. Každopádně si nemyslím, že je to chyba enginu, ale spíš chyba celého kódu co DTG vytvořilo. Největší zátěž má Simugraph (jejich systém na chování vlaků). Dále na výkonu se podepisuje i okolní krajina, když jsem oddělal všechny stromy, keře, trávu, tak jsem z 90 FPS získal 140 FPS (tedy o 50 více), kdybych oddělal úplně vše a nechal jen holé planiny tak se možná dostanu i na 180 FPS :)
Těším se na vydání nástrojů, protože pak budou moct PC hráči konečně ze hry a ze samotného enginu ždímat maximum.

Richard | | 4. února 2019 | 17:31 |

Já hraji tsw na konzoli. S grafikou jsem spokojen. Přeci je to simulátor. Z mého pohledu mají konzole dostatečný výkon, aby zvládaly tuto hru. Spíše bych uvítal více možností v servisním módu. Více vlaku, úkoly typu odvez vagón z bodu A do bodu B. Nahodilé událost, jako oprava úseku tratě kde se bude jezdit po vyloučené kolejí. Vůbec nejsou využívány všechny ty vlečky a vedlejší koleje. Raději bych byl místo nových map, rozšíření těch stávajících.

pampaliny | 3. února 2019 | 10:24 |

to Viktor: možná to není tak populární a proto ořezávají PC verzi místo toho aby měly zvlášť projekt pro PC a zvlášť pro konzole. Takhle raději vydají trať pro PC, ta vypadá v době vydání super a jak se dostane na kozole tak dodrbou s optimalizacema i tu PC verzi.

Viktor | | 1. února 2019 | 18:44 |

Pořád mi nejde do hlavy, že je to na těch konzolích tak populární, že se jim vyplatí ořezat PC verzi. Podle mně to prostě typickej konzolovej hráč kupovat nebude. Ale asi se mýlím ...