NEC TSW vs NEC TS2018

Na youtube je velmi zajímavé video, které porovnává trať NEC z TSW a TS2018. Při pohledu na video to vypadá jako by verze pro TSW byla srovnatelná s pohledem reálného strojvedoucího. Musím uznat, že některé místa vypadají opravdu hezky a rozdíl mezi TS2018 a TSW je znatelný. Otázkou je, která verze je, co se objektů týče, více realitě, protože některé modely vypadají v každé verzi rozdílně. Ostatně můžete to z videa posoudit sami.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [4]

pampaliny | 10. listopadu 2018 | 16:05 |

Highlander: Našel jsem to tehdá na youtube, každopádně to nebylo pro žádný simulátor. Jeden tvůrce tam dal video vymodelovaného českého nádraží v UE4 a k němu koleje s popisem, že má hotovo tolik a tolik a druhý člověk mu v diskusi pak psal, že má taky nějakou trať. Není to trať pro žádný simulátor, je to čistě trať v UE4 jako nějaká herní mapa. Snažím se to video znovu najít, ale zatím bez výsledku. Jak jej najdu tak ho sem dám.

Highlander | 10. listopadu 2018 | 12:38 |

To pampaliny: když už zmiňuješ nějaké české tratě v UE4, mohl bys připojit i odkaz na ně? Zajímalo by mě, jak vypadají a do jakého simulátoru patří - když železniční verze UE4 do TSW ještě nebyla uvolněna... Co se týče těch návodů, jistě, ale zase to bude ořech zejména pro ty (starší), co ingliš není jejich šálkem čaje. Zatím jsem nenarazil na nic podobného v češtině, ale třeba se pletu.
Tratě se dají rozdělit (i spojit) i v dosavadním TS201x. Stačí znát strukturu adresářů a souřadnice čtverců. Jde to sice složitěji než třeba v Trainz, ale jde to. Problém je jinde - v Česku se velmi obtížně domluví na stavbě 1 trati 5 lidí, natož pak 20... Myslím tím na nekomerční bázi. 20 lidí = 20 "chutí", a k tomu jejich časové problémy. A trochu rozsáhlejší trať v TSW bude určitě vyžadovat hodně velký tým pracantů!

pampaliny | 9. listopadu 2018 | 11:43 |

to Highlander: s editorem pro TSW si můžeš hrát už teď, je to čistě Unreal Engine 4 do kterého budou přidány ještě nějaké další možnosti, ale podstata je jasná. A už jsem na youtube viděl i nějaké české tratě vytvořené v Unreal Enginu 4 a to včetně nádraží. Jinak na internetu je i spousta návodů pro začátečníky jak s editorem zacházet a není to zase taková tragédie. Člověk se bude muset naučit něco nového, ale to se učili i ti co přecházeli z XP na Win10. Ostatně je to stejná jako přechod z TS2019 na TSW. U TSXXXX se člověk spokojil s pár klikama na rozjetí soupravy, ale u TSW se musí udělat několik úkonů (stejně tak třeba ZD Simulator či Run8 Simulator). Stavění tratí není pro každého, ale ti co se do toho pustí určitě nebudou litovat. Navíc může na jedné trati pracovat i 20 lidí, každý si určí v jakém segmentu bude pracovat a ve finále se to celé spojí, což vidím jako veliké plus.

Highlander | 8. listopadu 2018 | 23:06 |

Ono taky mezi engine TS20xx a TSW je věkový rozdíl celé dekády. Takže kvalitativní rozdíl by vidět být měl. Otázkou zůstává, jestli bude v editoru světa TSW pro nekomerčního tvůrce/uživatele ještě reálná šance něco kloudného vytvořit... Když si vzpomenu na diametrální rozdíl v uživatelské "(ne)přívětivosti" editoru TS201x oproti např. editoru z Trainz.