Rail Simulator

Train Sim World - Editor

Vypadá to, že se ještě tento rok dočkáme velmi milého překvapení pro Train Sim World. Téměř po dvou letech čekání totiž autoři spustí Open Betu TSW editoru. Ostatně je k tomu celý článek. Pro neangličtináře se pokusím daný rozhovor alespoň přibližně přeložit. Ostatní si můžou přečíst originál. Přeložená verze se zobrazí při kliku na nadpis tohoto článku.

Díky oblíbenosti předchozích aktualizací ze Studia jsem získal další příležitost si sednou s Mattem (bez Pata), abych se dozvěděl co nového se děje ve studiu.

Ahoj Matte, jedna z nejčastějších otázek, kterou dostáváme od hráčů, je" Kdy budou k dispozici editační nástroje a co to to vlastně bude ? Jsi schopen k tomu prozradit něco více ?

Samozřejmě! Celá léta jsme čekali až budeme moci komunitě odpovědět na tyto bouřlivé a žhavé dotazy. V první řadě neodpovíme na všechny dotazy, ale pokusím se vyzvednout ty hlavní.

Jak bude editor vypadat?

Jak jsem již dříve zmínil editor je postaven přímo na Unreal Engine 4 Editoru. Provedli jsme několik změn v samotném jádru UE4 a jako bonus jsme přidali velkou knihovnu našich vlastních věcí. Ale i tak to bude pořád UE4 Editor co budou vlastně tvůrci používat.

Pro jaké platformy bude editor určen ? Dočkají se i XBOX ONE a PS4 hráči ?

UE4 editor je výhradně pro Windows a nebude tedy možné tvořit věci i na konzolích. Hledáme samozřejmě jiné možnosti i pro konzole, ale UE4 editor bude pouze pro PC hráče.

Co všechno budou schopni hráči vytvořit ?

Editor bude stejný jako to co používáme my k tvorbě našich tratí, vlaků a hratelnost pro PC, Xbox a Playstation. Měly by jste být schopní vytvořit vlastní lokomotivy, vagóny, tratě, scénáře a v podstatě všechno co můžeme vytvořit i my.

Je zde něco co můžou hráči udělat už teď ?

Stáhnout si UE4 Editor od Epicu a začít se v něm učit. Mají spoustu zajímavých video lekcí na jejich Youtube kanále, které Vám pohomou se začátky. Pro ty, kteří budou chtít tvořit krajiny, vlakové soupravy, mám jednoduchou radu, začít se učit systém Materiálů na svých modelech. V podstatě co se naučíte teď v UE4 editoru tak využijete v našem editoru a budete tak napřed.

Další otázkou co se nabízí je... kdy ? Kdy se hráči dočkají a budou si moct editor osahat ?

Do konce tohoto roku chceme vydat otevřenou betu. Přesné datum zveřejním průběžně s přípravou editoru.
Distribuce editoru bude probíhat přes Epic Game Luncher takže je dobré jej pro začátek nainstalovat a vytvořit si účet.

Doufám že již brzy budeme moci ukázat i nějaký živý přenos z daného editoru. Zaměřujeme se i na video lekce, které Vám ze začátku s editorem pomůžou (tratě, scénáře, apod...).

Poslední odstavec rozhovoru je potom věnován ještě SimuGraph, který se pořád ladí.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [0]

Diskuse k tomuto článku nebyla započata.