Rail Simulator

Něco k zamyšlení

Není týden co by se na mě nevyřítilo z nějaké stránky, že existuje nějaký nový script na těžbu krypto měn, který se Vám spustí přímo v prohlížeči po navštívení dané stránky a funguje po dobu co je uživatel na dané stránce. Nedávno byl internet plný informací, že už těží i youtube uživatelé díky nějaké reklamě co se tam zobrazovala. A tak si říkám, kdy se najde nějaká vyčůraná herní firma, která si dá nějaký těžební algoritmus přímo do nějaké hry a hráč tak bude vydělávat peníze dané firmě při hraní jejich hry. V dnešní době, kdy se některé hry chovají jako špatně optimalizované a mají mega požadavky na PC, (a přitom to jsou takové blbosti se čtverečkovou grafikou apod...) se to dá krásně zamaskovat právě za tu optimalizaci. Hráč si ani nevšimne, že když hraje tetris tak mu běží procesor na 100% apod... A hlavně mu ani nedojde, že by mohl těžit pokud by to autoři přímo nedali do podmínek. Na druhou stranu by to nebyl zase tak špatný herní model, místo mikro transakcí, které využívá třeba 50% uživatelů (věřím, že je jich více), by hra na sebe vydělávala právě přes těžbu. Čím déle, tím by se uživatelům odemklo více ze hry, apod... Klidně bych si dovedl představit situaci, že bych hrál Train Simulator 2018 a za pár hodin jízdy bych od autorů dostal nějaké další DLC dle vlastního výběru zdarma apod... (nebylo by to zdarma, protože během toho hraní bych si ho vytěžil). Takže teď už jen čekat až se toho nějaké studio chytne :) A co Vy ? Líbil by se Vám takový herní model nákupů DLC ? Samozřejmě hra by musela být pořád hratelná a nevyužitý výkon by se využil na těžbu.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [3]

jjj | | 13. února 2018 | 10:25 |

Suhlasim s viktorom ako volitelnou moznostou. Rozhodne to v mojom pocitaci (a inej technike) mat nechcem.

pampaliny | 4. února 2018 | 18:13 |

to Viktor: tak jako informace o tom může být klidně v těch dlouhých licenčních podmínkách, které nikdo nečte.

Viktor | | 2. února 2018 | 19:07 |

Celkem s tebou souhlasím, ale pod jednou podmínkou. Jako kupující musím být jasně informován o chování hry, v ideálním případě by to mělo být volitelné. Je mi jasné, že to je idealizovaná představa, a že v reálu už to možná bez vědomí kupujících funguje tebou popsaným způsobem ...