TSW - spousta balastu v souborech

Před 14ti dny se na svět dostala teoreticky finální verze Train Sim World. Simulátor, který posunul vlakové simulátory zase o kousek dál. Nebudu se vyjadřovat k nedodělané optimalizaci i když nás autoři ujišťovali, že na tom zamakali a hra využívá prostředky jinak než v betě. Při porovnání souborů z tratě bety a plné verze jsem si všiml rozdílných velikostí souborů. Zde došlo k oné optimalizaci, protože spousta souborů je téměř o 50% menších než v betě. Další zajímavostí je i fakt, že finální verze obsahuje soubory, které jsou určeny pro betu a ve finální verzi se nenačítají (takže bordel autorů). Nejvíce balastu je možné najít u jízdních řádů, kde je několik jízdních řádů z bety, potom něco z ledna 2017, pár testovacích jako MattsTest, mptest, BEN_TEST_250117, SandPatchDemo (tenhle je z bety), SandPatchDemo2 (tohle může být klidně finální verze jízdních řádů, která v service režimu nefunguje korektně), SandPatchTimetableJan2017, TEST a TestRunMP. Nevím co si mám představit pod MP, že by test multiplayeru ? Stejně tak se dá najít spousta balastu i mezi scénáři, kde je taktéž možné najít MattTest či TestScenarios. Tyhle scénáře se ve hře nezobrazují, protože nemají komplet soubory. Takových souborů je ve hře samozřejmě více. Ve finále to vypadá tak, že autoři zkompilovali hru s veškerým balastem, který jejich složka unreal enginu obsahovala.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [2]

Martin | 6. dubna 2017 | 18:06 |

lol..

Viktor | | 6. dubna 2017 | 08:25 |

Tak napíšu to sem, jen tak pro zajímavost, třeba to bude někoho zajímat. K předchozím problémům s nákupem TSW na GamersGate a nedostupností seriového čísla. Napsal jsem na jejich podporu 17.3. no a včera, tedy po cca 3 týdnech jsem dostal odpověď. Omluvili se za pozdní odpověď :-)