Sand Patch Grade - velikost

Jak jistě z předchozích novinek víte, TSW bude obsahovat při vydání jednu trať. Beta obsahovala podle všeho jen 2 úseky z dané tratě. Osobně si myslím, že BETA obsahovala celou trať, ale vše bylo bloknuto v daných scénářích. Pokud se pletu, tak by mě zajímala velikost kompletní tratě, když v betě má velikost 8GB. Z této velikosti je jasné, že na TSW addony budeme potřebovat podstatně více místa. Vagóny mají 120 a 100 MB a samotná lokomotiva potom 400 MB. Ze samotné tratě potom 3,6GB patří terénu (mapě) a další 3,5 GB okolní krajině. Pokud to tedy byl jen úsek tratě, potom při takové velikosti zabere celá mapa přes 20 GB. Ostatně by se to vše dalo zjistit, pokud by šla mapa otevřít v klasickém Unreal Engine 4 editoru. Ten ale při pokusech o otevření hází chybu.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [2]

pampaliny | 15. ledna 2017 | 22:50 |

to Martin: editor se da naprogramovat primo v editoru, ma to tak spousta jinych UnrealEngine her a zde je zakopany pes, protoze jejich veci jsou ulozeny bez cisla verze. Musel bych stahnout zdrojaky UnrealEngine a v nejakem souboru zrusit tu verzi, pak to zkompilovat a potom by to slo. To se mi nechce, kdyz hra vyjde uz za mesic.

Martin | 14. ledna 2017 | 11:18 |

K otevření herních assets v UE4 editoru jsou potřeba zdroje od Dovetail Games a jejich přesné umístění v adresářích. Fakt by mě zajímalo jak to DTG vyřeší.. vytváření vlastního obsahu do hry a přitom zabránění editování zdrojových kódů. Hádám že DTG nedělá tuhle hru opensource.