Otázky a odpovědi

S vydáním deníčku vývojářů ohledně Train Sim World jsou tady i otázky uživatelů a odpovědi autorů. Všechno můžete najít v originále tady. Na stránce najdete i dva nové obrázky. A teď už k otázkám:
Bude hra obsahovat realistické brždění, které bude obsahovat několik stupnů a né jak je to prezentováno v současné verzi 2017. Bude ve hře možnost propojovat tlakové hadice ?
Jak jste mohli zjistit z našeho posledního videa, SimuGraph nám dovoluje velkou svobodu v simulaci lokomotivních systémů. Lokomotivy budou mít kompletní simulaci vzduchu což znamená, že brzdy budou fungovat stejně jako v reálu. Což znamená, že když začnete brzdit tak poslední vagón ze soupravy začne brzdit v jinou dobu než první. Bude vždy záležet na délce soupravy.
Na druhou otázku, SimuGrap nám dovoluje simulovat propojení vzduchových hadic mezi vozy. Hadice se budou pohybovat podle jízdy soupravy a nejedná se o žádnou animaci - všechno je to fyzikální systém, který aplikuje pohyb podle jízdy.

Bude možné odrážet vozy jako v reálu ?
Odrážení vozů je samozřejmě v tomto simulátoru možné a těšíme se jaké možnosti tato funkce přinese. Fyzikální systém se postará o dopravení odraženého vozu svou setrvačností až do místa, kde by měl vůz skončit přesně jako v reálu. O všechno se stará SimuGraph.

Budou brzdy lokomotiv animované v TSW stejně jako na některých dieselových lokomotivách z TS 2016 ? A budou mít realistickou fyziku ?
Jak jste už mohli z našeho videa zjistit, SimuGraph nám dovoluje simulovat všechny komponenty každého vozu v soupravě takže uvidíte brzdné kotouče a brzdy podle toho jak aplikujete brzdy. Tady to ale nekončí, protože v budoucnu budou brzdy generovat teplo, které začne produkovat žhavení brzdy a jak se teplo nakumuluje do extrémů tak bude možné spatřit jiskření a bude možné zaznamenat zhoršení brzd až po katastrofické scénáře, kdy brzdy prostě odejdou.

Tohle zní všechno hrozně lákavě, jsem zvědav jak se tohle projeví ve finále. Dovedu si klidně představit scénáře s dlouhou soupravou z kopce dolů, kdy začnou selhávat brzdy. Ještě dva měsíce a majitelé Pioneer Edice TS 2017 si budou moci tenhle simulátor osahat.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [4]

Highlander Cassius | | 4. listopadu 2016 | 14:16 |

Jsem na TSW velmi zvědav, a zejména na editor světa. Doufám, že terén v blízkosti liniových objektů - tratí, silnic, vodních toků - bude konečně rozumně tvarovatelný, a nikoliv v archaickém členění 8x8 metrů, což je už dávno naprosto nedostatečné. To je největší nedostatek současného editoru TS.
Co se týče realistiky brzdění, uvidíme, kolik normálních hráčů se s tímto vypořádá. Domnívám se, že menšina a zbytek bude odkázán na nějaké zjednodušení/usnadnění. Už v dnešním TS je docela obtížné sjíždět s těžkou soupravou trvalejší a větší sklon, pokud nemáte k dispozici dynamickou brzdu (např. u parní trakce) - aniž by došlo k překročení rychlosti či dokonce k vykolejení, nebo naopak k opakovanému zastavování...

michawel | 21. října 2016 | 21:37 |

Zbytečné rýpání
Řeknu to jinak, amatérských pilotů je opravdu hodně, amatérů, strojvedoucích je minimum (těch co opravdu jezdí). Uvidíme, jsem na to zvědavý, jak na to zareagují studia, co vyvíjí addony.

Anonymní | 20. října 2016 | 21:27 |

michawel: "kupujou amatérský piloti a ty vyžadují "
přeložíme z blbštiny do češtiny
kupují amatérští piloti a ti vyžadují

michawel: "Amatérský strojvedoucí není"
Existují a nemálo, rozšiř si obzory.

michawel | 19. října 2016 | 12:08 |

že by se konečně rýsoval opravdu vlakový simulátor s vyspělou grafikou?
Otázka zní, nakolik dobře se k tomu postaví tvůrci obsahu, tj. jak dobře se tyhle věci budou dobře programovat. Protože tohle znamená komplexitu navíc a pokud by to měli promítnout do addonů, bude to znamenat víc práce = menší zisky. U FSX je situace trošku jiná, protože tam si ty addony kupujou amatérský piloti a ty vyžadují max. míru reality. Amatérský strojvedoucí není a otázka je, kolik profíků chce po práci ještě jezdit (bavíme se o worldwide), čili jak velká je poptávka po těchto profi funkcích. Každopádně tomu držím palce.