WoS 4 - tunely

TML Studios pomalu vypouští další informace ohledně připravovaného World of Subways 4 z prostředí New Yorku. Po předchozích screenech, které ukazovaly venkovní prostředí, se dostáváme konečně do podzemí. K dispozici jsou první obrázky z rozpracované verze hry, které ukazují jak budou vypadat tunely. TML Studios k tomu na svém blogu dodává, že zde budou lepší světelné efekty, takže scéna bude mít opravdu tu pravou atmosféru špinavého podzemí. Není třeba pochybovat o grafické stránce hry, protože tohle je u TML Studios celkem standart. Škoda jen, že první obrázky jsou zatím pořád takové miniaturní. Datum vydání zatím není pořádně upřesněno, ale věřím, že se dočkáme buď během letních prázdnin nebo kolem vánoc.

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [8]

pampaliny | 6. dubna 2014 | 22:42 |

to Ferda! - nevšiml jsem si, že bych někde psal, že se hra odklada. Vyjádřil jsem pouze svůj názor na dotaz Petra, co bude dříve zda SS nebo WoS4.
Zajímalo by mě jenom v čem bude podle tebe propracovanější SS než WoS4. Ptám se pouze ze zvědavosti, protože si troufnu říct, že WoS nasadil třetím dílem laťku pěkně vysoko a čtverka jí má ještě překonat.

Pro zajímavost, mě je nějaká grafika u her v zadnici, protože mě zajímá hratelnost. Proto ani nejsem fanoušek nových her a vracím se raději ke starým osvědčeným. Nové hry jsou dělány vyloženě pro blbce, kdy hra napovídá kam jít, jaké tlačítko zmáčknout apod... Kde jsou ty klasické hry, kdy u toho musel člověk pořádně přemýšlet, všechno prohledávat, kombinovat, apod.... To by asi z dnešní mládeže nikdo nehrál, protože by to bylo na ně všechno moc těžké. To už jsem ale odbočil (každopádně toť můj názor na dnešní hry, každý můžeme mít jiný)

Autor SS - David | 6. dubna 2014 | 20:05 |

My (aktivně 2 lidé) se vývoji věnujeme pouze ve svém volném čase, neboť to není naše práce. Nikdo nám to nezaplatí a projekt děláme zdarma. Máme také svoje povinnosti. Samozřejmě že pokud bych na simulátoru vydělával, mohl bych si najmout pár programátorů a modelářů, kteří mi to za měsíc dodělají se všemi detaily. Nicméně dáváme si na tom záležet a za poslední půl rok jsme poměrně dost pokročili.

Najlvin | 6. dubna 2014 | 10:44 |

Nic proti SS (mimochodem příšerná zkratka... :D), ale v tomhle víc věřím TML Studios a jejich zavedené značce WoS. Oba projekty jsou graficky a obávám se i hratelností prakticky nesrovnatelné. Alespoň co jsem viděl na videích z SS tak hoši mají pořád co dohánět. Jasně, je to amatérský projekt a já jim v tom hrozně fandím. Ale měli by zapracovat na detailnějším zpracování prostředí a lepších texturách, protože nikoho už nebude v dnešní době bavit jezdit v tunelech, které vypadají jak z papírové vystřihovánky. V tomto směru u mě jasně vede série WoS, i když i ta má přirozeně své mouchy :-)

Ferda! | 6. dubna 2014 | 10:12 |

Téda... U Subway simulátoru se vůbec nic neodkládá. To si zase jen vymýšlí pár jedinců na internetu. Někteří by raději měli mlčet, než něco vypustí do světa. -_- Autoři dělají co mohou. A co vůbec to srovnání s TML studios? Hry od TML podle tý jejich rychlosti práce taky vypadají. Občas hrůza a děs. Když se drží simulací vlaků, je to ještě snesitelné, ale třeba takový autobusy jsou něco příšernýho.

Já si zase troufám říct, že SS je mnohem (bude) propracovanější než bude WoS4. A už vůbec, nenávidím tohle kydání hnoje na nedokončené hry/simulátory!

Watch Dogs má špatnou grafiku od E3, ačkoliv hra ještě ani nevyšla a lidi ani neví z jaké verze hry jsou videa, ale už mají jasno a ruší objednávky. A u Subway simulátoru si zase všichni stěžují na pomalost. Tak si to můžete udělat sami, třeba za měsíc všechny tři linky, a pak fňukat že hra vypadá hrozně, když se Vám nelíbí čekání! Hm! Poroučím se!

Petr | 5. dubna 2014 | 18:33 |

pampaliny : Ano bude prej jen Háje na Kačerov ale se vším všudy , pak už se jen trasa prej bude rozšiřovat a to je to nejrychlejší na celém projektu , ted se dělá fyzika vozu , grafika , lidi ve staních a podobně , a až toto bude , pak už se bude jen rozšiřovat trasa s tím že toto už bude hotové takže pak to přej bude rychlé jak píší na fb stránce , a taky bych věřil tomu vydání létě , hodně pokročili takže pochybuju že zas něco budou odkládat :) no uvidíme.

pampaliny | 5. dubna 2014 | 16:45 |

to Petr: jesli myslíš ty 3 nebo 4 hotové stanice vs (nevím kolik jich bude přesně ve WoS4) tak hádám, že WoS4, protože kompletní úsek Subwaysimulatoru nebude troufnu si říct ani v roce 2015, ale třeba autoři překvapí.

Petr | 5. dubna 2014 | 09:46 |

Zajímalo by mě co vyjde dřív jestli toto nebo subwaysimulator od Davida a Lukáše , podle fb a you to vypadá dost slibně a dost hodně pokročily :D

Najlvin | 4. dubna 2014 | 21:37 |

Začínám se čím dál víc těšit. No, uvidíme...