Railworks 3 - video 4

Bez dlouhých řečí je pro Vás připraveno již čtvrté video z připravovaného Railworks 3. A přesně jak jsem oznámil už během dne, video ukazuje práci v editoru, konkrétně pokládání objektů a snadnou práci s nimi.

download - [Train_Simulator_2012_First_Look_Multiple_Asset_Placement_(MAP)(hd720_H.264-AAC).mp4] [13.3 MB]

Staženo: 1701x

Další downloady:

Přidání příspěvku do diskuse

Jméno:
E-mail:
Website:
ICQ:
MSN:
Předmět:
Text zprávy:

Diskuse k článku [3]

Leonell | 12. srpna 2011 | 14:47 |

Zvednu laťku :)

Mně by se líbilo kdyby:
1) šlo podstrčit nějaký soubor s definicí kolejí, který by byl generován třeba z OpenStreetMap a pomocí nějaké volby vygeneroval koleje včetně terénu. Takhle by šlo krásně udělat stovky kilometrů tratí. Asi by to nebylo úplně bez problému, muselo by se to pak doupravit, ale i tak by to byl ohromný přínos.
2) možnost spojovat mapy uživatelů tak, aby jeden mohl dělat trať z A do B a druhý z B do C a pak si to spojili.
3) přešel bych na systém, jaký mají letecké simulátory ( a nejen oni - i třeba námořní Virtual Sailor). Zřejmě jej měl obsahovat i TS2. Ano, hovořím o Global Rail Network. Princip by byl ten, že by jednotkou tvorby byl 1x1 stupeň reálné zeměpisné polohy (včetně výškového modelu). Teoreticky, zejména ve spojení bodů 1 a 2 by bylo možné udělat takto železnice po celé zeměkouli.

Pak bych měl ještě pár postřehů k misím a fyzice, ale to už je mimo téma :)

pampaliny | 12. srpna 2011 | 13:20 |

Leonell: kéž by se i koleje pokládaly stejným způsobem. Nebo alespoň podobným aby to pak nebylo jak na horské dráze. Určitě bych uvítal, kdyby se občas nějaký ten malý hrbolek vyrovnal a koleje neschovával.

Leonell | 11. srpna 2011 | 22:31 |

Pěkný, hlavně to zohlednění terénu.